Gå til innhold

Hvor ble det av egget?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger litt hjelp til å forstå meg på EL her i gården nå:

Denne pp-en bestemte jeg meg for å tempe for første gang.

Det som har skjedd er følgende: Hadde negativ test dag 13 (onsdag kveld, fikk positiv EL-test på dag 14 (torsdag ettermiddag), men negativ igjen dag 15 (fredag morgen). Trodde at jeg kanskje hadde kort "vindu" for positivt svar, og at eggløsningen hadde funnet sted torsdag/fredag.

MEN: tempen har holdt seg lav hele tiden, og i dag var den fortsatt lav. Hele tiden har jeg hatt en god del smerter, dvs over flere dager, og det har kjentes som at kroppen har "jobbet" en del for å slippe egget.

Noen som har opplevd dette og vet hva det kan bety? Jeg er usikker på om jeg nå bare skal kaste inn håndkleet og si at jeg ikke får EL denne perioden, eller om egget bare lar vente på seg og kan komme senere.

Er veldig forvirret her jeg sitter, og blir supertakknemmelig for alle innspill og svar!

Klem :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6257598-hvor-ble-det-av-egget/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan sikkert ikke hjelpe deg så mye... Men sist gang vi var ivrige prøvere så fann jeg kun el gjennom tester. Jeg har prøvd mange ganger å se noen temp forandringer, men kroppen min lever sitt eget liv på det området.

Håper at dere rakk litt sengekos for sikkerhets skyld, hvis det var EL om torsdagen da....

( sikkert ikke så mye til hjelp dette, men jeg får i vært fall dyttet den litt oppover, slik at mere erfarne testere kan svare...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...