Gå til innhold

Skyggestrek om morgenen, ingen strek noen timer senere??!?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg testet med morgenurin med billigstrips og da kom en svak strek frem med farge,ikke grå..

 

Jeg ble så nysgjerrig at jeg testet noen timer senere da hadde jeg holdt meg i 2 timer og testet igjen med strips men da var det negativ ingen strek unntatt kontrollstreken...

 

Jeg har mange symptomer på graviditet, lett kvalme, ömme bryst, mensmurringer, sent ute med mensen, oppblåst og öm mage etc.

 

Da er jeg vel ikke gravid likevel?

Kan det väre at urinen var for "tynn", ikke nok hcg etter at jeg holdt meg i et par timer?

 

Så skuffet jeg ble nå :`( :`(

Sitter bare og griner...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er ca 4 timer man skal holde seg hvis man tar testen midt på dagen. Så ikke mist alt håp. Det kan være at det er litt tidlig enda. Ta en i morgen tidlig du, så tipper og håper jeg at det kommer en ekstra strek da...

Gi lyd fra deg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første streken lyver nok ikke;) du hadde nok litt dor lite hcg i urinen i den 2 testen.

 

Så jeg lister meg til å si GRATULERER;)

 

Du får ta en ny test i morgen for å roe nærvene;) eller holde deg i 4 timer å teste igjenn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper inderlig at den blir positiv imorgen el om noen dager..

Jeg har testet så mange ganger i löpet av det siste året og aldri har jeg opplevd å se en skyggestrek engang!

Jeg ble helt satt ut..

Men så skuffet noen timer etterpå, har ikke turt å fortelle mannen min hva som har skjedd heller..vil ikke gi han falske forhåpninger..

 

Dette er vanskelig ja..uff...teller minuttene til imorgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet igjen nå nettopp..

Samme sak som igår..En svak strek kom frem...

Sjekket den jeg tok igår, den som jeg tok med urin etter bare et par timer og den jeg tok nettopp har definitivt en svaaak rosa strek..

Så jeg får svakt utslag med morgenurin men ikke ellers...

Hmmm...hva skal jeg tro...:S

Jeg har jo en del symptomer også da, har begynt å få en oftere sulthetsfölelse de siste dagene også..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok du er gravid, ja! Men kjøp en CB eller lignende og ta for sikkerhets skyld, om ikke annet enn for å overbevise deg selv. Jeg tar sjansen på å gratulere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok som de fleste her har sagt. stol på den første. Vent noen dager så ta en ny for å se om den blir sterkere.

 

Selv så testet jeg kansje litt tidlig og fikk en svak strek, (trodde vel egentlig at jeg ble litt lurt av høy Hgc etter MA i juli) men ventet et par dager og tok en ny en nå var den sterkere. og i går tok jeg en for sikkerthets skyld da var det sterk strek.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...