Gå til innhold

hjertebank..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så innmari plaget med hjertebank.. Hjerte hopper over slag, slår ekstra slag og pulsen varierer fra 130 til 60 flere ganger i minuttet... Forferdelig slitsomt!! Noen andre som har det sånn??? Er i uke 37+2..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg hadde en periode før jeg ble gravid hvor jeg merka mye til det, før det ble borte igjen. (dvs hjertet gjorde det fortsatt, men merka ikke noe til det) Nå for ei ukes tid siden begynte det igjen HVER kveld. Jeg synes det hjelper når jeg tar med meg et stooooort glass vann (meeeed isbiter og sugerør) og legger meg i senga en stund. Kan hende det hjelper deg og..?

Lærte meg heldigvis nok om det til at jeg ikke blir stressa og tror jeg skal dø når det skjer lenger,:) men temmelig ubehagelig likevel ja...

Skrevet

jeg har det sånn, ikke så mye som deg,tror jeg. det hopper ikke over slag men det slår plutselig fort så øker pulsen min veldig...jeg får det spesielt om kvelden...??men ikke så ofte...

jeg er 38+2:)

Skrevet

Det er vel en vanlig del av svangerskapet.. Men fy så ekkelt:(. Jeg skal vel egentlig ikke klage, har stort sett ikke hatt andre plager.. Har en teori om at når man blir lei nok så kommer babyen.. Jeg har ikke vært så veldig lei før nå, så kanskje dette er et godt tegn?? Håpe håpe!!

Jeg skal i allefall drikke et stort glass kald vann med en gang:)

Skrevet

Jeg har vært endel plaget med at hjertet har hoppet over, og tatt ekstra slag. Legen mente det kom av at jeg rett og slett var sliten, han sa også at det kunne være veskemangel. Jeg hadde mest av dette da jeg var i uke27. Jeg leste litt på nettet og fant ut at arytmi også kunne komme av kalsium mangel, noe som nok kunne stemme på meg da jeg har vært sløv med melkedrikking og babyes bein dannelse pågikk for fullt. Arytmien gikk mer og mer over i løpet av en måneds tid mens jeg passet på å få i meg rikelig med veske og nok kalsium.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...