Snafs 81 Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Noen erfaringer? Så noen i byen som hadde et sort, gjennomsiktig nett i steden for stelleveske, som kunne festes både oppe og nede i vogna. Får man kjøpt det overalt (f.eks på babyshop?) Hva koster det?
Gjest Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Det er ikke handlenett du mener? Vet ikke om andre nett jeg... Uansett, har jeg stelleveske, men kunne godt tenke meg et nett til alt annet rask...
lilli Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Handlenett er veldig praktisk. Vi brukte stelleveske de første mnd., da det var mye å ha med. Gikk over til nett etterhvert, evt. begge deler. Kjøpte mitt på Cubus til ca. 80 kr., veldig mye billigere enn babybutikkene. Har holdt i tre år hittil!
Snupidupi Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Bærre vær obs på at nån handlenett e vældi små... æ endt opp med å kjøp et nytt tel mi vogn... og da kjøpt æ et tel ei tvilling vogn... det som hørt tel va så lite at det va både vanskeli å fæst og fikk ikke nån teng oppi det... Man skal å vær obs på at vesst man har både stellevæske og nett, så kan vogna bi førr tong på handtaket og lettere tipp... det sa de i butikken tel mæ... men æ har ikke mærka nå tel det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå