Gå til innhold

Hvor ofte har dere kynnere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en del kynnere, men mest om morgenen når jeg våkner og om kvelden når jeg har lagt meg. Og hvis jeg våkner om natta og snur meg. Da blir magen helt hard, og det er litt ubehagelig. Men menssmerter har jeg ikke.

Er 19 uker og har hatt kynnere i et par ukers tid nå. I forrige svangerskap hade jeg det på akkurat samme måte, fra ca uke 22.

Annonse

Har hatt kynnere siden uke 15(da 25-30 pr dag, harde)

Har bytta jobb, så nå er jeg i uke 24+2 og har mye sjeldnere og svakere. virker som om mine varierer i hyppighet og styrke ettersom hva jeg gjør.... har vært til lege og blitt sjekket, men alt bra :)

Såvidt jeg har forstått er det helt vanlig med kynnere fra ca uke 18, og dette er bare livmora som "trener"..... men hvis du er bekymret er det bare å ta det opp med legen din:)

Jeg har kynnere hver dag, har hatt det siden uke 20 kanskje, 24 fullgåtte i dag. Jeg har ikke noe menssmerter men magen blir hard, særlig etter jeg har vært på do om natta.. Det er jo bare bra at livmora vår trener seg til fødselen:)

du kan godt nevne det for lege eller jordmor neste gang

forrige svangerskap var eg inne å fikk kortison tabletter for å stoppe fødselen i uke 25 og da hadde eg hatt masse kynnere og da var det 3 cm åpning.

etter å ha tatt det med ro fikk eg gutten vår 2 uker før tida.

Det er ingen grunn til bekymring om det skulle vere åpning altså for du får god hjelp på sykehuset ,men det er jo greit å vite

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...