Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Del Skrevet 9. september 2006 Innimellom gjør det skikkelig vondt i livmor/skambein-området når jeg nyser.... Bare et kort øyeblikk. Flere som har det sånn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 9. september 2006 #2 Del Skrevet 9. september 2006 har det også sånn.. og når jeg hoster og gjør bråe bevegelser. Tror det bare er ligamentene som holder livmoren som blir strukket. Ingenting å bekymre seg over i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #3 Del Skrevet 9. september 2006 det kommer nokk av at livmoren er i vekst, ikke noe farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaiLarvik Skrevet 9. september 2006 #4 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg har det også sånn! Det er helt normalt.......) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 9. september 2006 #5 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg har det også slik, er skikkelig forkjøla nå og gruer meg til hver gang jeg må hoste, knyter seg i magen/livmoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. september 2006 #6 Del Skrevet 10. september 2006 har det også slik, nesten. Jeg får vondt på begge sidene nederst i magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå