Teddy Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Hjelp! Får ikke sove om nettene. Helt grusomt. Har kynnere i flere timer omtrent hver kveld/natt. Sliter også med tett nese så jeg har ekstra tung pust. Har brukt nesespray altfor lenge. Hjelp! Har en md igjen til termin.
fikk gutt i september Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Vet hva du snakker om! Hatt det sånn noen uker nå. Mannen sover på sofaen for tiden, sånn at jeg kan ligge så urolig jeg vil uten å måtte ta hensyn til han. Hjelper litt... Står somregel opp etter noen timer, spiser litt sjokolade og drikker melk. Tror jeg blir trettav det, og sovner gjerne etterpå. Skikkelig usunn vane. uff! Har også blitt forkjøla, så sover ekstra dårlig nå.Har bare 10 dager til termin, så begynner å bli litt bekymret for hvordan jeg skal få krefter til å gjennomføre en fødsel. Var inne på å be om innsovningstabletter da jeg var på kontroll sist. Får sovet litt på dagen. Det hjelper heldigvis. Krysser fingre for at det blir bedre for oss snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå