Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Hva er best? Hvorfor...? Hilsen Nybegynner
månefuglen og lille thea Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 mamman min hadde manuell når hun fikk meg, for hun kunne ikke amme, så hun måtte pumpe, sluttet å pumpe etter 1 mnd, fordi manuellpumpe er veldig slitsomt. Jeg skal ha maskin-pumpe!!
Lille Blomst 02.08-07 Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Jeg hadde manuelle & eletrisk-pumpe. Jeg solgte den manuelle pumpen etter bare en uke! Det var et slit å sitte der å pumpe. Den elektriske pumpen var bare helt genial. Fort gikk det også. Men når jeg tenker etter så kunne jeg tenkt meg en dobbel pumpe. Spruten sto alltid fra det bryste jeg ikke pumper *he, he*
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har tidl. brukt elektrisk, aldri prøvd manuell- Men kunne ikke tenke meg å prøve heller. det høres så slitsomt ut
Snupidupi Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Arva ei manuell pumpe og syns den va grei nok.... bei vældi lite brukt... Det kommer jo vældi ann på kor mye du trur du bi å bruk den vil æ si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå