babyi2010 - fødeklar- Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Jeg har hørt en del om sikkerhetsnett til bag i bil, men hvor kan man få kjøpt det og hva koster det? Er det forresten noen som har kjennskap til boxette?
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Hei! Sikkerhetsnettet finner du i de fleste butikker som selger banevogner, bilbarnestoler og ja div barneutstyr. Jeg hadde ett til min første, men husker desverre ikke pris:( Men ta deg en tur i butikker der dem selger barneutstyr og spørr:)
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 9. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2006 Takker og bukker, da skal jeg se meg litt rundt.
Dingeling Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Hei.. hvis du går inn på finn.no så finner du helt sikkert mye rimeligere sikkerhetsnett enn i butikken.. men du kan oxo leie.. tror babyshop har. de leier ut stoler ihvertfall.. vi skal ikke ha nett men stol beregnet for nyfødte for d er mere praktisk for oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå