Snuppa å gulle Skrevet 9. september 2006 #1 Del Skrevet 9. september 2006 Fant nettopp ut at jeg er gravid!! Det står mors 7 uke og barnets 5 uke, i følge termin kalulator hvis jeg regner fra siste mens første dag. Sier man da at man er 5 eller 7 uker på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loveangel Skrevet 9. september 2006 #2 Del Skrevet 9. september 2006 Du er nok i uke 7 :=) Gratulerer og lykke til :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa å gulle Skrevet 9. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 9. september 2006 Ok, takk for det. Når forteller dere omverden at dere er gravide? Har enda ikke fortalt mannen min det, men han kommer hjem i morgen. Har ikke lyst til å si det over telefonen. Jeg er kjempe kvalm døgnet rundt og har konstant hode pine. I tillegg har jeg en to åring å ta meg av. Tror dere jeg får sykemelding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 9. september 2006 #4 Del Skrevet 9. september 2006 du er i uke 7, men du er bare 6 uke på veg.. Angående sykemelding så er jo det eneste du kan gjøre å snakke med legen din.. Lykke til og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #5 Del Skrevet 9. september 2006 jeg er i uke 7 og har vært sykemelt pga hodepine og kvalme i snart 2 uker. ta kontakt med legen din å be om å bli sykemeldt hvis du føler for det. du tjener ingenting på å være dærlig på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå