Gå til innhold

Lucia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysgjerrig her.. vet dere kjønn? Bestemt navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

De sa på ektra UL ( i forbindelse med blødningene) at det blir jente. Men det er jo lettere å ta feil når de sier jente da.... :-) Vi skal på 3D til mandag! GLEDER MEG!!! :-) og hvis han også sier jente skal jeg tro på det!

Navn ja... det er ikke lett. Står mellom Celina eller Carina hvis jente og Jonas hvis gutt...... TROR vi nå....

Dere da??

Skrevet

Vi vet ikke kjønn, og vil ikke vite...

Beklager å være "slem" nå, men vi vil ikke gå ut med navn før vi har bestemt oss helt.. har begynt å diskutere gutte- og jente-navn.

Bare var nysgjerrig, sånn at dere ikke tar "våre" navn hehe. Hadde blitt litt dumt med samme navn, men det blir det ikke, for deres navn står ikke på lista vår :) *puster lettet ut*

Fine navn dere har valgt da :)

Lykke til på mandag da!

Skrevet

hehe, tenkte det var best å skrive navna så ikke dere hadde valgt de samme jeg! :-) en det er jo ikke 110% enda da. Kanskje vi ombestemmer oss igjen. Men tror ikke det...... eller... gud vet! Lett er det ikke!! :-)

Jeg har heller ikke hatt lyst til å vite kjønn. Gubben ville, men jeg hadde egentlig sagt nei. Helt til jeg lå på benken på ordinær UL. DA ville jeg plutselig vite det gitt..... Men da ville hun ikke vise frem noe! :-) En baby blir det uansett!

Skrevet

Hehe, ja det er det eneste vi vet :)

Det er en baby der (og bare én!), og den har et hode med to hjernehalvdeler, et hjerte med fire hjertekammere, to bein og to armer - det holder for oss å vite det hehe.

Vi diskuterte det, og ble enige om å vente. Begge var jo nysgjerrige og er det jo fortsatt, men vi er fortsatt helt enige om å vente til ungen kommer ut. Så den som venter får se... :)

Ja, kjekt vi ikke velger de samme navnene :) Så det er bra vi ikke ligger på de samme navnene som dere, selv om de er fine :)

Skrevet

Det er så mange fine navn at det nesten er umulig å velge!! :-)

Skrevet

ja, utrolig mange fine navn!!

Huff, jeg var vel ikke veldig frekk som ikke ville si hvilke vi står mellom som det ser ut nå?

Skrevet

Spiller ingen rolle for meg så lenge du ikke tar våre navn! :-) Ingen andre enn dere som vet hvem vi er her inne alikevel! :-)

Skrevet

Skal ikke ta deres navn, nei :)

Og ikke skal jeg fortelle hvem dere er heller:)

Skrevet

:D

Jeg har forresten blitt sykemeldt 100%, skal til legen den 19., så vet ikke hva som skjer etter det..

Så hvis du er hjemme en dag og kjeder deg, kan du jo stikke innom...

Hvis du vil ha mobilnr mitt, kan jeg gi deg det på msn. Ellers sees vi plutselig en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...