krysser fingre og tær! Skrevet 9. september 2006 #1 Del Skrevet 9. september 2006 Hvordan går det med deg etter forundersøkelsen? Er du fortsatt engstelig for hva som kommer til å møte deg, eller var det bare en følelse som inntraff på sykehuset? Synes iallefall det er bra at dere stadig kommer nærmere målet! Har du ringt å hørt om når deres eventuelle ivf- forsøk skal være? Jeg ringte gynekologen på onsdag som fyllte ut søknaden om vår ivf behandling. Så den er forhåpentlig sendt og mottatt i Bergen nå. Han sa det tok ca 2-3 mnd før vi var i gang. Om han tar rett, er det temmelig ulikt med ventetidene rundt om i landet..Så om du synes det tar sin tid der nede på østlandet, så får du og gubben ta dere en vestlandsferie. Jeg har fremdeles en tro på at vi skal klare dette på egenhånd, (av en eller annen merkelig grunn...) og klarer ikke helt å se for meg at vi skal gjennom assistert befrukning. Men det å ha denne søknaden i ryggen, vil helt sikkert hjelpe på nedturene. For nå vil hver pp ikke bare være bortkasta, men være en mnd nærmene målet. Ellers er det deilig at el nærmer seg og at man blir fylt med nytt håp. Denne perioden skal heldigvis ikke mannen bort, så her blir det ikke noen ativiteter i buskene, men heller i ei god seng. ( Selvom det i grunn var mye morsommere i ulent terreng..he, he) Svaret på leiden testene skulle jeg få om jeg ringte inn i slutten av neste uke. Så nå krysser jeg fingrene for negativt resultat og at at jeg slipper noe ekstra styr med dette. Nå skal jeg bake kake. Ha en fin helg! Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6256854-kanskjesnart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 Hei, hei! Har vært bortreist igjen denne helgen, hatt tre dager med intensiv kursing og masse sosialt samvær og vin. Veldig fint! Den ekle følelsen har ikke gitt seg helt. Men den er mye bedre! Jeg tror at jeg er redd for å bli for opphengt i vonde tanker igjen, for jeg har hatt det så bra i det siste og hatt mye mer overskudd en på lange, lange tider. Derfor er jeg nok redd for at dette skal være det som drar meg ned igjen. Skjønner du hva jeg mener? Må samtidig si at jeg ER glad for at det skjer noe, men jeg hadde bare ventet å glede meg, hadde ikke ventet disse ambivalente følelsene. Så utrolig godt at søknaden deres er sendt. Nå har dere tid til å prøve selv noen pp, men samtidig vet du at det skjer noe. Det er godt også at du tror dere greier dette selv- så fint at du har troen på at det gode vil skje! Jeg håper at dere får kost dere masse sammen denne pp som han skal være hjemme. Det virker som dere tar denne tvangssexen med svært så godt humør, hehe. Du må gi beskjed om leiden-svarene, jeg krysser fingrene for at du slipper å styre med det også. Ble kaken god? Hva slags bakte du? Jeg er visst litt fysen! *ler*! Jeg sender deg en stor klem her fra sommerlige østlandet (over 20 grader!). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6256854-kanskjesnart/#findComment-6267664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå