Gå til innhold

kjære jenter!!


jenny77

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye til dere alle:)

Tenkte jeg skulle stille dere et spm. siden dere har blitt gravide, og kanskje noen av dere har opplevd det samme som meg...

 

Jeg skal ha mens 14 september...

I går kom det bittelitt blod i trusa, men ingenting i dag igjen...helt stopp...

Jeg har aldri vært plaget med spotting.

Hvor stor er sjansen for at dette kan være festeblødning??? Hm lurer Fælt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Tror nok desverre det at det ikke er noe feste blødning. Med meg har ikke det skjedd i det hele tatt. Men selvfølgelig, sjansen er jo 50/50 da :=)

 

Lykke til :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan desverre ikke hjelpe deg med spm ditt, men gir gjerne deg et tips:

 

Har du prøvd solvipect hostesaften?? Den prøvde vi denne pp vi var i (testet pos 2 dager siden) Hørt flere som har prøvd den og klart det... Men om den fungerer eller om det denne gang var tilfeldig at det satt hos oss vet jeg ikke. Bare et tips.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr.1 hadde jeg en slags blødning når egget festet seg, det var ikke friskt blod, men en liten blødning som varte kort tid(husker ikke hvor lenge). Med nr.2 så har jeg ikke hatt noe som helst blødning, så det eneste du kan gjør er vel og teste om 2-3 dager. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for mange gode svar jenter:)

Må rette på en liten ting...Den lille blødningen var ikke friskt rødt blod altså, det var mer brunt, så da er det vel utblandet tenker jeg... Var bare den ene flekken og ikke mer verken i går eller i dag. Beklager detaljene:)

Vi får håpe:) IKM 14 september

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer svaret du vil ha, tenker jeg :)

Festeblødning er ingen myte. Jeg har hatt det begge ganger. Var faktisk den som gjorde at jeg var "sikker" på at jeg var gravid denne gangen selv om testene var negative en god stund etterpå. Og det er ikke friskt blod som kommer, men brunt og bare litt slik som du beskriver. Krysser fingrene for deg, jeg! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brun utflod som varte i to-tre dager da jeg skulle hatt mensen. Trodde da at jeg skulle få mense, siden jeg bruker å ha brunaktig utflod noen dager før mens. Men den uteble, og nå er jeg i uke 11, så det er mulig du har hatt en festeblødning. Du får vente å se om mensen kommer eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for mange gode svar:)

Vi krysser fingrene! Håper å se dere her om en uke:)

Kjempe masse lykke til dere alle sammen på ferden!!!:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...