Gjest Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Du forklarte magen din i en anna tråd til meg her, at den stod rett ut og ingenting på sidene... er bare nysgjerrig: venter du jente? Er så mange som har sagt til meg: "du har skikkelig typisk gutte-mage, for den går ut på sidene også!" Jeg har jo ikke trodd noe på sånt, men var så mange som sa det - så da jeg var på ul stemte det, vi får gutt! Så derfor lurer jeg på om det ligger noe i det hvis du venter en jente-baby?
Mellus Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Jeg kan fortelle åssen min er.. Forrige svangerskap hadde jeg rund kul. Kunne ikke se bakfra at jeg var gravid. Sideflesket forsvant tidlig. Det ble gutt.. Nå skal jeg ha jente.. Sideflesket har ikke forsvunnet.. Men ellers er magen lik syns jeg. Ikke jeg som skulle svare, men da har du det fra fler
Gjest Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Ja, men da høres det motsatt ut på deg. Var det jeg VISSTE, det går ikke an å se på magen hvordan kjønn man skal ha, hehe.. For jeg har aldri hatt sideflesk, men har fått det nå under graviditeten... Så stemte jo på meg, men når du ikke hadde noenting og fikk gutt - da stemte det ikke lenger... Takk for svar )
SpongeBob Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Den "typiske" guttemagen skal ikke ha sideflesk, men i følge min jordmor skyldes magefasongen kun formen på bekkenet og hvor stramme magemuskler mammaen har...
Gjest Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Oki, mine er ikke spesielt stramme, haha! Jeje..
SpongeBob Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Jeg liker å tro det, det er i alle fall en herlig illusjon. Holder på med produksjon av gutt nr 2 nå og har allerede fått "guttemage" (den kom denne uka!). Sist fikk jeg glipe i magemusklene foran også - også noe som visstnok skal skyldes at de var stramme fra før... For å si det sånn, magen min har aldri vært så hard som når det er noen inni den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå