Gå til innhold

Den morsomme tiden her på BiM er når .....(Hei dere i uke 39)

Anbefalte innlegg

-el-tiden er inne og dagene frem til IKM. Nå er jeg kommet til dag 12. Ja altså jeg har blitt påvirka av dere jenter og begynt å telle fra mensdagen (som dag 1) og fremover. Så jeg er inne i min 12. syklusdag i dag.

Jeg fikk en pakke el-tester og grav.-tester i posten fra www.billigeteste.dk for en liten uke siden, og har hatt liten tid til å se på dem, før i dag. Jeg skvatt nesten da jeg kikket på kalenderen og oppdaget hvilken dag jeg var kommet til. Oops! Så her for en times tid siden testa jeg med en el-test og fikk positivt svar. Kontrolltreken var knallrosa og teststreken var litt lysere. El-slimet var der også i ettermiddag, så det kan ikke være tvil da? I kveld skal jeg gå til verket og hygge meg..he he .0)

Har ikke hatt særlig tid til å være her inne denne uka pga besøk og greier - så til dere som er blitt gravide må jeg gratulere og dere andre; vi gleder oss til neste¨ikm.

Fortsetter under...

Ja nå begynner morroa, hehe. Selv er jeg bare på dag 9 og tenkte å begynne å teste EL i morra. Har jeg EL når jeg tror jeg har det er jeg (og familien) egentlig på besøk hos ei venninne i Bergen (bor selv i Sandnes), så vi får prøve å være stille på gjesterommet *fnis*. For baby - det VIL jeg ha! Ellers er jeg rimelig avslappet - har ferie og nok å gjøre så jeg har heldigvis ikke vært så "opphengt" som jeg var forrige pp (og pp'ene tidligere i år før ny jobb). Satser på at det hjelper på litt det også.

Dagene rundt el er morsomt, så kommer den utrolig kiipe dø-perioden mens man venter på IKM (som jeg er i nå). Så blir det spennende igjen noen dager før IKM, før det hele avsluttes med et kjempeklimaks dagen man skjønner at man er gravid.. (som blir min situasjon neste søndag) Enten det eller det totale anti-klimaks når kun 1 strek dukker opp..

Kos deg i El`n din.. og håper svømmerne veit veien denne gangen:-) (jeg har iallefall satset alt på at mine er har et snev av retningssans denne gangen:-)

Annonse

Hee.. jeg er på dag 10 eller 11 i dag, så jeg skal nok passe på og få kost litt i morgen..Har hatt sex annenhver dag hittil nå, så skal bli spennende og se resultatet.. Resulterer vel i TR denne månden også.. Men ventetiden kommer til å gå fort.. Skal på kurs hver dag som krever topp konsentrasjon, så da må jeg bare legge alt på hylla...

(oi, innslag fra hjembygda mi på tv2 nå jo"!?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...