3 små gull :) Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Heisann!! Jeg trenger noen stelleveskeråd, har lyst på en som kan henges på vognen. Er det noen som har noen tips? Har jo simo sin, men tenkte kanskje det fantes noen bedre der ute.....
Lara, fikk lille Emma 29/8-06 Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Hei. Vi kjøpte og bruker en stelleveske som heter Allerhand Messenger og er strålende fornøyd med den! Er en veldig gjennomtenkt veske, med lommer for alt man kan ønske og vel så det. Pluss et eget "etui" for flaske, som er foret med noe som vil holde innholdet varmt en lang stund. Den er lett å henge på både vogn og handlevogn og kan utvides ved å åpne en glidelås ved behov. I tillegg er den i unisex design og farger, som mannen min falt pladask for. Veldig lurt! Klem
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Hvor kjøpte du stellevesken din da? Evt. nettside så man kan se bilde :-)
minas'81&lillegull;) Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Du kan se bilde av den på barnesikring.no eller alexi.no tror jeg. Jeg har også sett på denne.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Jeg bestilte min fra utlandet. Den selges i norge også, men til dobbel pris. Med dagens kurs kosta veska meg 306 norske kroner, i Norge koster den ca 600 kroner :Veska kan du ser her: http://stores.kiwi-kid.com/-strse-84/Skip-Hop-duo-Canvas/Detail.bok Det er fra kiwi-kid jeg kjøpte den. Barneutstyr er tollfritt, men moms må omregnes. Fikk min pakke merka som gift og unngikk det!!!
Gjest Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Jeg har og kjøpt den, kjempefin veske, må bort og pelle litt på den hver dag;) Også likte jeg smokk og nøkkel holderne og at stellematta både kan sitte fast og taes helt av, samt at den har egen lomme for mammas blader;) hehe Også likte pappaen den, det var veldig viktig for meg... Lurer nesten på å gå og pakke litt i den jeg, hehe... Så den er klar:p
Lara, fikk lille Emma 29/8-06 Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Hei. Jeg kjøpte vesken i Sverige på Barnens Hus. Du kan bl.a. lese mer om den her: http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=719_979&products_id=2311 eller her: http://www.barnesikring.no/wsp/barnesikring/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=9001 Vesken vi valgte var brun, gul og grønn. Klem
Heffalump mamma Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 Denne stellevesken har vi også bestillt. Venter spent på den for å se hvordan den ser ut live:-) Virket kjempe praktisk på bildet... Gleder meg!!!!! (Allerhende Messenger)
Gjest Skrevet 9. september 2006 #11 Skrevet 9. september 2006 var idagå byttet stelleveske gubben hadde kjøpt, simo sin som hører til vogna. byttet den i forbannelse, da den kostet 700kr(!) litt for mye for en som ikke har noen penger... jeg har en "skobag" fra g-sport som jeg skal bruke, som går fint under vogna, kostet 75 kr, for 6 år siden.. hvorfor gjøre det så vanskelig??
suna-78 Skrevet 10. september 2006 #12 Skrevet 10. september 2006 Jeg har kjøpt Teutonia sin og synes den er kjempefin!!! Masse tøffe farger, praktiske rom og god plass. Den har også stelleunderlag i lokket....når det brettes ut. Koster 800 i Norge, jeg ga 530 norske kroner på Babyproffsen i Sverige ; ) Passer bra til min Brio vogn også, med matshende farger. Likte ikke Brio sin veske, så da ble det sånn......; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå