Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer veldig an på om fosteret ligger slik til at det er mulig å se. Med 2-åringen min var det helt umulig å avsløre kjønn på rutinekontroll. Han lå stadig med beina kneoet sammen eller med ryggen til. Jeg gikk til oppfølging pga diverse greier de ville følge med på, og kjønn ble avslørt først i uke 32. En liten gutt :-)

Mens denne gangen var det ingen tvil på ultralyd da jeg var 18+5, en liten jente :-)

Annonse

Hei. For å si d sånn, tror jeg d varierer fra barn til barn. JEg mistet babytassen min i 16. uke, og da kunne de ikke si noe om hvilket kjønn det var. Nå er jeg gravid igjen, og håper jeg får se det selv når babyen har vært 9 lange måneder i magen=)

Det varierer veldig, og mange blir "lurt" så tidlig. Vi skulle ha en gutt i uke 13 fikk vi beskjed om, men det endra seg til ei jente i uke 18. :-) Kjønnsorganene er veldig hovne tidlig sa JM til oss, og derfor kan man ikke med sikkerhet si noe så tidlig ofte.

kommer også mye an på hvordan babyen ligger, men lykke til på UL :-)

Jeg var på ul nå torsdag. Da var jeg 13+5. Da sa gynekologen (går til spesialist) at det var for tidlig å si, at det ble nesten bare gjetting så han ville ikke si noe ennå. Men kunne telle fingre og tær, se nese og hudfolden i nakken at barnet ikke har kromosomfeil som Downs. Det var en helt fantastisk opplevelse å se den lille!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...