Gå til innhold

hei hei, dere som spår...

Anbefalte innlegg

synes dette er spennende, og vet ikke helt om jeg tror på det.. er veldig usikker, for har aldri blidd spådd før.. eller.. jo, blei spådd at jeg skal få jente, men ikke noe mere liksom.. noen som har lyst å overbevise meg, om at dere virkelig kan?? hvilken info trenger dere i så fall.. :o)

håper noen gidder å svare :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6256297-hei-hei-dere-som-sp%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. ok ikke overbevise.. men jeg vet at det finnes mennesker der ute som kan dette, og jeg synes det er et spennende emne.. men er usikker på om det er mulig.. du vet.. det man ikke ser med egen øyne.. :o) so.. vi prøver.. kunne jo vært arti da :o) min fødsels dato.. 17.06.80 min mann.. 06.12.75

Ok, skal prøve...

Men må bare si med en gang at jeg ikke spår med kort eller pendel, men får bare inn bilder. Av og til er disse bildene tindrende klare, andre ganger ikke. En annen ulempe er at det ikke er så lett å skille mellom det som er NÅ og det som skal komme. Får jo ikke kontrollert det ved annen måte enn å spørre, da. Kan ense bilder, helst av personer og omgivelser. Men også hendelser og noen følelser...så; here we go..

Får inn bildet av deg nokså klart ja..

Du virker som ei omgjengelig dame, som liker at ting skjer rundt deg. Du har en velfyllt hverdag, som du ser ut til å være tilfreds med. Kan se ut til at du har barn idag, får frem en gutt på rundt 3 år, eller kanskje noe yngre. Det er et barn til her, men jeg klarer ikke helt å få frem bildet klart.

Du har utdanning innenfor feltet ditt (ev. kommer til å få det?) Du jobber med mennesker rundt deg, kanskje barn? Du liker mennesker, og er godt likt av andre. Du er likevel ikke den som ønsker mest oppmerksomhet, men liker likevel å "være med" i sosiale sammenhenger.

Mannen din har et praktisk rettet yrke, kan det se ut til. Han har et pent ytre, og dere har noen år sammen, ja. Jeg kan ense at han elsker deg høyt, og setter pris på at du er den du er. Han er (eller blir?) en god og omsorgsfull pappa. Jeg enser harmoni i ekteskapet, men likevel har det vært noen bøyger for dere. Disse har ikke vært så store at de ikke har latt seg jobbe med. Kanskje bunnet disse i at dere er to sterke personer, som likevel ønsker å være sammen.

Bor dere i en by?

Jeg får inn endel hus og trafikk, men likevel ikke inne i et sentrum, om du skjønner...

Ble det noe rett dette?

Bildene var nokså klare hos dere, altså..

Er spent nå, ja;0)

Hei igjen...

Da ville jeg tolket mine bilder til at du har en liten gutt i magen nå, jeg;)

Og at hans sønn fra tidligere var det barnet jeg ikke klarte å få inn bilde på! Kanskje fordi han ev. ikke bor sammen med dere?

Takk for at jeg fikk prøve!

Annonse

hihi.. kanskje jeg har en liten gutt i magen :o) har tenkt mye på at jeg ønsker jente, siden mannen min har gutt fra før.. men føler liksom at det er en gutt der inne.. nei, desv bor ikke gutten hannes hos oss nå.. 1,5 år.. sukk.. vi skal gjennom rettsak om ikke så lenge tror jeg, fordi gutten ønsker å flytte tilbake til oss, men mor nekter.. han har bodd hos oss i alle år, uten om sist skoleår, da biomor fikk ei lita jente. håper han får flytte hit snart, savner han så utrolig mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...