fikk gutt i september Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Våknet opp med skikkelige "silikonlepper". Var en tur på byen i formiddag, og da var det noen som mente jeg kom til å føde i natt...kunne se det på leppene. Kunne håpe de hadde rett, men dessverre har jeg hatt sånne lepper noen ganger tidligere i løpet av de siste par ukene, men de har forsvunnet i løpet av neste natt uten at fødselen har vært på gang. Gikk på vekta i dag tidlig, hadde gått opp 2 kg på 2 dager, så det har nok med mengden vann i kroppen å gjøre... Noen andre som har erfaringer med "fødefjes"?
Gjest Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Det er bare vann i ansiktet og i og med at det kommer på slutten av graviditeten har enkelte trodd at hovenhet i ansiktet betyr at man skal føde snart. Det har desverre ikke mer å si enn vann i hender og føtter. Meeen det forsvinner i hvertfall fort etter fødselen, om det trøster deg litt:)
fikk gutt i september Skrevet 9. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2006 Nå mot slutten av svangerskapet har jeg prøvd å styre unna salt mat pga vann i føtter og hender. De gangene jeg har fått vann i ansiktet er gjerne etter jeg har spist salt godteri (chips og peanutter) kvelden før. Får bare holde meg borte fra de godsakene:-)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Har ikke erfaring med fødefjes,men med at 2 kg kan komme nesten over natta pga vann.. Leppene mine var større i dag de og , så ut som de hadde vært såre liksom.. og mer oppsvulmet -. men så har det vært varmt og.. så det er sikkert vann.. Slitsomt det vann greiene altså!!!! fingrene ... armene ... *sukk*
Gjest Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Dolly Parton, thats me;) hahaha Bare resten av trynet går ned kan jeg godt beholde leppene asså... Tror de er finfine med litt farge på... (vurderer å sjekke men da må jeg gå helt til badet og det er nesten 10 meter, så jeg blir liggende:p)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå