Gå til innhold

Ei venninde av typen "ser" ting rundt oss.. HJELP!!!


Loveangel

Anbefalte innlegg

Hei.

Samboeren min har ei venninde som ser ting og føler ting.

I går satt de å snakka på msn og typen spurte henne om hun følte noe rundt svangerskapet vårt, og da skrev hun " jeeg blir svimmel" og etter litt kom det at hun følte at hun såg at vi kom til å få en gutt og at vi mista ei jente på den exu vi hadde i juni. Er det noen som har erfaring rundt dette? Og i tilegg så har hun svært lite å gå ut fra. Meg kjenner hun ikke,vet knapt hva jeg heter og etc.

 

NOEN SOM VET NOE OM DETTE`/HAR ERFARING???

 

Jeg har sagt til typen at jeg tror hun sier det hun vet han vil vite og ikke det som er fakta. Hun vet at han ønsket seg ei jente,og hun vet at han er "redd" det blir gutt nå. Og han sa selv til henne i går at jo jeg føler jo på meg at det blir gutt........

 

Dette er mitt 4barn jeg venter,og jeg får liksom ikke lov til å føle på meg selv hva jeg venter,pga hun som ser og føler vet nesten best.. Arg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Dette synes jeg hørtes helt teit ut? Hun høres jo helt fjern ut hun dama da! Er det en god venninne av typen din da? Jeg hadde ikke likt at hun hadde "sett ting" rundt mitt svangerskap, annerledes hvis det var en felles venninne. Synes du skal si til typen din at du ikke liker det jeg. Hun kan vel ikke "se" sånt når hun ikke engang har møtt deg? Nei, jeg tror ikke på sånt i alle fall. For en dame! *fnys*

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

nei jeg har hilst på henne 1 gang og det var i mars i år...

TEIT?? NHHHEEEE bare forbokstaven.. IDIOTISK!!!

 

JA typen har faktisk vært forelska i henne,men er ikke derfor han hører på henne nå da. Men kan jo virke slik..

 

Nei er mitt svangerskap.og jeg får vite det 100% HVA KJØNN DET er på ultralyden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...