vinterbaby med vakre Lukas Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Hvordan har dere det?? Formen bra?? Nå har jeg sakte men sikker begynnt å hone opp i fingrene mine, det var ikke gøy å måtte ta av seg forlovelsesringen nei Eller er det kun halsbrannen og litt kynnere i ny og ned som plager meg... Enn dere da?? Få høre hvordan dere har det om dagene da Stoooor klem fra meg
Reddik Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 det er bra for tiden :-) jeg ble jo beroliget av de snille englene her inne igår så nå koser jeg mage og vasker babytøy og gleder meg no sinnsykt! forlovelsesringen måtte vike for vanndepot for en stund siden, kjipt. Men den henger rundt halsen, er med meg for det :-) Tenk, nå nærmer det seg!!! klem
vinterbaby med vakre Lukas Skrevet 9. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2006 Ja tenk Jeg har også vasket litt tøy, henta opp sengen etc fra kjelleren å vasket etc, det er så kos med sånne forberedelser!!! Ja det er jo en ide, men jeg haaater å ha smykke på meg så ringen må nok ligge i smykkeskrinet til dette er overstått, men jeg går å prøver den innimellom for sikkerhetsskyld at kanskje en dag eller to er jeg ikke så hoven.... hehehe Tiden raser avsted nå... synes det går veldig fort, er heldigvis ikke begynnt å bli lei enda Klem fra meg
Reddik Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Ja, optimist du :-) jeg prøvde også ringen av og til før i håp om at den skulle passe, men det har jeg gitt opp med. Må nok vente til småen er ute... endelig kan vi og snart begynne med sånne månedsopprop :-) hihi :-) idag har jeg handlet de siste tingene og så nå er alt ferdig og jenta kan bare komme om noen uker...trallallaalla! Akkurat nå er livet toppers!
Nemi24 Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 heisann, Her er alt bare bra, eg har termin 22 november. Har ikkje merka noke til hevelser enda, det einaste eg har vært litt plaga med har vært halsbrann. Har hatt ett veldig greit svangerskap fram til no i allefall. Men eg merker at eg orker mykje mindre enn før, får liksom ikkje nok oksygen ned i lungene. Har ikkje kjent noke til kynnere så eg veit ikkje korleis det føles.. Også har eg ett stort behov for snop og chips og sånt drit som eg ikkje skulle ha ete. Så eg har konstant dårlig samvittighet for babyen om den får nok næring. Prøver jo å holde det til helgene men eg klarer det ikkje... Viljestyrken min svikter meg no når eg er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå