Gå til innhold

Om å være anonym!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kan dere ikke svare på innlegg med nicket deres?

Synes endel svarer anonymt, d blir jo helt teit å si sin mening anonymt!

Jeg skjønner d hvis d er personlige ting d er ikke d jeg mener..

Leste ett innlegg nå hvor en person "kjefter" på andre! Anonymt self!!

Kan en ikke stå for d en sier, bør en la være å kommentere!

Enig? Uenig?

Regner med å få mange anonyme svar nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme for meg om folk svarer anonymt eller med nick.

For meg er dem jo anonyme uansett:o)

Skrevet

ja d e på en måte litt d eg meine!! Men eg syns d blir "feigt" hvis en ikke kan bruke nicket sitt når en svarer andre..

Som sagt dette gjelder absolutt ikke om en vil diskutere personlige ting eller stille spm en er flau over....

Skrevet

Samme for meg også, man er jo anonym uansett her inne:)

Skrevet

Ja,men vi er vel ganske så enige. Jeg hadde brukt anonym knappen om jeg vet noen kjenner meg,eller kan kjenne meg igjen"in real life" ut fra det jeg skriver.Da har jeg ikke akkurat ønsket at dem kjente igjen nicket mitt,og leser ALT jeg skriver;o)

Skrevet

Hehe, frøken annonym og da særlig frøken annonympekefinger har irritert meg en stund også. Det jeg gjerne vil vite er hva vi skal med annonymknapp. Det får da holde at vi "gjemmer oss" bak nickene...

Skrevet

Det er vel mange som vet hvem hverandre er (bim treff osv) og da skjønner jeg at det er greit å være anonym. Man kan vel si sin mening selv om man er anonym? Sånn er det jo ellers i livet også, man har forteller visse ting om seg selv til visse mennekser i visse situasjoner osv. Tenk så mange som hadde latt være å stemme hvis man måtte fortelle andre om hvordan man har stemt! Er stemmen til en person som holder dette for seg selv av mindre verdi en stemmen til en som forteller sin politiske mening til alle og enhver?

Skrevet

Jeg synes det er en absurd diskusjon. Hva er problemet med at folk ønsker å være anonyme? Dersom noen jeg kjenner leser mine innlegg her inne signert med nicket mitt, er det ikke særlig vanskelig å finne ut hvem jeg er. Derfor synes jeg det er greit å bytte litt på, signere noen innlegg med anonym og noen med nick. Men - selvsagt skal man vise respekt og ikke skrive sårende innlegg, enten man er anonym eller "halvanonym".

Skrevet

Skjønner at noen bruker anonym knappen, enkelte kjenner jo hverandre privat og av og til føler man seg litt dum kanskje?! Eller har meninger man er redd andre skal hakke på en for. Har selv hatt noen spm hvor jeg har følt meg skikkelig dum som i det hele tatt stiller spm, eller flaue ting f.eks og siden et par inne her vet hvem jeg er har jeg syns den anonym knappen har vært kjekk da ja:) Om man ikke liker knappen må man jo ikke bruke den, eller svare på inlegg fra andre anonyme, selv om jeg er helt enig i at enkelte frekke/stygge innlegg sannsynligvis aldir hadde blitt skrevet om den anonym knappen ikke hadde eksistert

Skrevet

i enkelte tilfeller er det forståelig, enten det er flaue spørsmål man kommer med eller noe man kan bli gjenkjent for...

men jeg er veldig lite begeistra for dem som signerer med anonym på diskusjoner hvor det er drittslenging...spesielt siden personene(slik jeg har oppfatta det) "pynter" ikke på noe som kommer ut, er heller mer brutal....

tror det er mange som har en dårlig dag og finner noe å få ut sinnet på ved å bruke anonym-knappen....jeg har ihvertfall følt det slik når jeg leser hvordan noen svarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...