PrincessElisabeth Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 fikk høre idag at plommer og jordbær får gang fødselen... ei venninne var på besøk og den dagen hun fødte, som var ti dager før termin, så hadde hun spist plommer, vannet hennes hadde gått på den fjerde plomma så skal visst være veldig effektivt etter hennes mening. men nå må det også bli sagt det at hun drakk ei halv flaske lakserolje den uka og hadde hatt "gang på magen" før plommene...ikke fødsel, mer den andre virkningen
lykkeliten født-23.10 Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 hehe.. om d var sant skulle jeg ha født for lenge siden. Har nemlig hatt dilla på jorbær i sommer og nå spiser jeg noen kg plomme i uka!!!! Har akkurat kjøpt en kilo plommer som jeg skal kose meg med i kveld, er 34 uker så jeg håper ikke d skjer noe enda:)
PrincessElisabeth Skrevet 9. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2006 ja må innrømme jeg stussa litt ved det...har dilla på frukt og jordbær har det gått masse av her i gården...itillegg har vi plommetrær i hagen, så det er endel plommer jeg fortærer iløpet av en dag...sa dette til henne, men hun var veldig bestemt på at plommene satte henne igang hun fikk nemlig høre det på føden, men nå er det jo sant at plommer eller er det svisker eller sviskejuice som hjelper mot forstoppet mage...det gir vel samme virkningen som lakserolje
lykkeliten født-23.10 Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Ska si fra om d skjer noe etter plomme spisingen min i kveld:)
PrincessElisabeth Skrevet 9. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2006 hehe må gjøre det...får håpe det ikke skjer noe...og hvis det skjer oe, at alt går bra...vil ha henne ut jeg men ikke for den prisen man må betale, det kan gå galt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå