prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 jeg har nettopp takk litt lakserolje, har 5 dager til termin.. hvor lang tid tar det fø jeg eventuelt må på do og når kommer riene??? noen som har erfaring??
Gjest Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Etter historiene som har blitt fortalt her på bim varierer det fra 2 til 12 timer så det er nok bare å fortsette å vente:)
Suprise! Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 ...hvor får man kjøpt det?..hva koster det og en ting til;smaker det jævlig?? ;o)
Gjest Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Det kjøpes på apoteket, smaker skikkelig dritt og aner ikke hva det koster. (maaaange år siden jeg tok det gitt... )
Suprise! Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 He he ok,takk for svar! ;o) .... da tror jeg at jeg kanskje kan klare meg uten.... veeeldig var på smaker,hehe ;O)
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 9. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2006 hmm.. syntes ikke det smakte noe spesielt jeg.. smakte igrunn ingenting.. tran er verre liksom.. hehe.. eneste er konsistensen som er litt vemmelig.. er så tjukk og sitter liksom fast på tunga.. hehe.. men da får jeg bare sette på tolmodighetsknappen jeg dah, og bare vente på at det skal skje noe.. noe jeg egentlig ikke tror det gjør;)
Lumsk Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Jeg har hørt at dette KAN hjelpe med å sette i gang fødselen, men at det som oftest bare medfører ubehag for mor. Men, jormødre har også advart mot å ikke ta dette før termindato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå