Gå til innhold

hvorlang tid før det virker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nettopp takk litt lakserolje, har 5 dager til termin.. hvor lang tid tar det fø jeg eventuelt må på do og når kommer riene??? noen som har erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter historiene som har blitt fortalt her på bim varierer det fra 2 til 12 timer så det er nok bare å fortsette å vente:)

Skrevet

...hvor får man kjøpt det?..hva koster det og en ting til;smaker det jævlig?? ;o)

Skrevet

Det kjøpes på apoteket, smaker skikkelig dritt og aner ikke hva det koster. (maaaange år siden jeg tok det gitt... :) )

Skrevet

He he ok,takk for svar! ;o)

.... da tror jeg at jeg kanskje kan klare meg uten.... veeeldig var på smaker,hehe ;O)

Skrevet

hmm.. syntes ikke det smakte noe spesielt jeg.. smakte igrunn ingenting.. tran er verre liksom.. hehe.. eneste er konsistensen som er litt vemmelig.. er så tjukk og sitter liksom fast på tunga.. hehe.. men da får jeg bare sette på tolmodighetsknappen jeg dah, og bare vente på at det skal skje noe.. noe jeg egentlig ikke tror det gjør;)

Skrevet

Jeg har hørt at dette KAN hjelpe med å sette i gang fødselen, men at det som oftest bare medfører ubehag for mor. Men, jormødre har også advart mot å ikke ta dette før termindato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...