kimsa Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Har sykhus termin 12 september men lille Ruben ville ut før. Han ble født 25 august og måtte tas med keisersnitt.Jeg var litt forberedt på at han kunne kommme før men fikk nesten litt panikk når alt skjedde så brått. Er veldig i tvil på om jeg skal legge ut fødselshistorien da det ble en skrekk for meg og barnefaren. Har du angst så ikke les den,legger den på min historie.Lykke til dere som ikke har født ennå,er bare helt lykkelige vi nå.
Winterlady Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Vil gjerne lese den, men på MIn historie kommer titlene på innleggene opp alfabetisk- og ikke etter dato de blir lagt inn..Husker du hva overskriften din er?
1609. dvs OVERTID Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Lagt ut fødselshistorien nå? vil og gjerne lese den,går selv å venter med 7 dager til termin.. Hva er overskriften? GRATULRER SÅ MYE FORRESTEN!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Gratulerer med lille Ruben ) Fint navn forresten, det heter nevøen min også.
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Gratulerer såå mye med gutten heldiggris!
Gjest Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Gratulerer med gutten og lykke til videre fremover :0) Synd at dere fikk en tøff fødsel.Det ødelegger så mye av gleden av å bli foreldre.
kimsa Skrevet 9. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2006 Jeg satt i 2 timer i sta og skrev min historie men da jag så etter den nå var den ikke der. den begynner med Ruben men jeg vet ikke om jeg har klart det nå heller.har ikke tid nå til å skrive på nytt.
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 Synd at fødselen ble så tøff. Håper du kan skrive fødselshistorien på nytt. Vil gjerne lese den jeg :-) Gratulerer en masse med lille Ruben!!
kimsa Skrevet 10. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2006 da har jeg skrevet historien på nytt,den ligger her på 3 trimester.blitt litt kortet ned siden jeg ikke orket skrive alt på nytt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå