Regnbuemor til 2 Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Jada. Perfekt timing på disse unga innimellom må jeg si. Jeg venter EL nå, og tror dere ikke jenta vår har fått vannkopper!!!! Jeg har ikke hatt det... Burde kanskje stå over Stork denne gangen da?? Kan jo hende jeg ikke får det, men jeg er forkjøla..hhhmmmm...?
lindynatt Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 jeg tror jeg ville stått over. Husker jeg synes som 5 åring at vannkopper var hardt, som voksen er det visstnok enda hardere (hvis du da ikke eventuell er imun?) Har du hatt røde hunder forresten?
Regnbuemor til 2 Skrevet 9. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2006 Åååå... Jeg vil dra! (sutrete unge) Jeg har ikke hatt røde hunder, men har jo tatt blodprøve og er imun mot det. Nå har lillejenta vår hatt prikker i en og en halv dag, de første væsket i ettermiddag, og jeg har fortsatt bare kløete hals, ellers frisk og pigg! Tar sjangsen jeg, har netopp hatt en lengre pause fra denne prøvinga, og sliter litt med å ikke tenke at "tenk om det var nå det hadde klaffet". Kaster ikke penger ut av vinduet, får bare unna et nytt forsøk og forbedrer statistikken!!
Hurra_69 Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Det er 14dg inkubasjonstid på vannkopper. Dvs det tar 14 dg fra smitte til den bryter ut. Men får håpe du ikke er smittet, for feber og sykdom er vel ikke gunstig tidlig i et evt svangerskap! Lykke til :-)
"charlie" Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 den gangen jeg ikke var helt i form, ble det heller ikke klaff (men det var endel "rare" ting ifbm mens, så min personlige teori er at det var en tidlig abort). så spørsmålet jeg har stilt meg er om det hadde noe å si ifht å bli gravid (da jeg var frisk, ble det straks klaff).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå