Gå til innhold

Offisielt medlem her. Starter spray 17.09

Anbefalte innlegg

Da er jeg offisielt medlem her inne. Var hos Hausken igår og får starte spray denne syklusen. I uke 43 blir det egguttak/inntak. Gleder meg!!! Samtidig som det er litt nifst.

Men Hausken kan jeg ihvertfall anbefale dersom noen bestemmer seg for å bruke masse penger på dette. Fikk en så flott forklaring på våre problemer, i forhold til hos fastlege og gynekolog.

Jeg har en muskelknute i livmoren som andre har sagt ikke er noe problem. Han sier det ikke er noe godt tegn og sikkert er en av flere grunner til jeg ikke har blitt gravid. Men samtidig mener han vi skal kunne klare dette med prøverør, uten å fjerne knuten.

Sykepleier Elise hadde en like flott innstilling og humor og fikk forklart oss medisin bruk og tid. Siden vi skal til utlandet midt i alt dette skal jeg vente en ekstra uke før jeg starter stikkingen 11.okt.

Dette blir en spennende høst!!!!

Fortsetter under...

Vi står på venteliste for ivf på Haukeland. Snakket med dem på fredag og fikk vite at ventetiden er 6 mnd men kan bli lengre pga at de har veldig mye å gjøre. Vi bestemte oss for å ringe Hausken i morgen og bestille time. Håper på å komme fort igang. Det er mye penger men er verdt det hvis vi ender opp med positivt resultat. Har dere kjøpt pakke på 3 forsøk eller går dere for 1 forsøk? Ønsker deg lykke til :-)

Vi er har valgt å være optimistiske og satset på et forsøk.

Jeg sendte en mail på lørdag til Hausken og fikk svar samme dag. Du får selv velge når du vil ha time! Utrolig deilig.

Lykke til og hold oss oppdatert!

Samme her... De svarer samme dag, og selv om de har mange "klienter" så er det ingen ventetid. Da vi var der for egguttak var vi 3 par, og da vi var og satt inn igjen på lørdagen så var det 4 par som skulle sette inn.. det tok 15 min... men du får bruke den tiden du trenger på å være der å hvile :-) De gjør allt for å hjelpe dere når DERE vil :-) Vi valgte også bare en gang... Ruger nå på 8 dagen og gleder meg fryktelig til å teste neste uke.. Har jukset litt i morges men den var negativ... ALT for tidlig å teste... men jeg er sååå nysgjerrig! ha ha ha... Lykke til til dere!!!

Ps.. ett vennepar av oss som har prøvd 3 ganger på offentlig sykehus gikk til hausken da vi gjorde det. I stedet for å bare fokusere på mannens dårlige spermier - fokuserte Hausken på henne også.. De betalte for 3 ganger - men har nå testet positivt !!! De fikk satt inn to små bebiser... så det blir spennende å se om begge har klort seg fast :-)

Annonse

Hei og velkommen hit:o)!

Så spennende at dere er igang, og så flott at dere blir så godt tatt vare på! Man lurer jo på så mye og da er det godt at noen har tid til en!

De fant muskelknuter hos meg også nå på siste ultralyd, det var flere små. Vet du om det kan klusse til syklusen for mens? Er nå 38 dager over tiden, og ikke gravid ifølge hjemmetest...

Kos deg frem til spraystart, dette blir en spennnede høst for dere ja:o)!

Klem

Jeg aner ikke. I følge gynekologen min er det ingen fare med en muskelknute. Hausken sier det trenger ikke ha betydning for barnløshet, men at det ikke er et godt tegn å være 32 år og ha en muskelknute på 26mm (akkurat hva jeg har tenkt!).

Jeg har selv 29/30 dagers syklus og har bare klusset den til med pergo (aldri igjen!).

beklager at jeg ikke har et godt svar, men det kan jo være andre her inne som vet noe. Vi er flere med knuter har jeg skjønt;)

Å så gøy! Sa til samboeren min i sted :"tenk snart kan jeg og være med i en sånn uke-klubb":) Jeg bruker en uke lenger enn deg fordi vi skal på ferie i uke 41. har mye å glede meg til fremover, men idag klarer jeg ikke å tenke på annet enn dette her:)

Lykke til til deg og!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...