mamma til Isak Skrevet 9. september 2006 #1 Del Skrevet 9. september 2006 Vi står helt fast, og ønsker innspill! Si gjerne hva dere mener om de enkelte navna, og evt legg til et mellomnavn, om det er noe som faller inn! Navnene det står imellom er: William Lukas Isak Ola På forhånd - tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 9. september 2006 #2 Del Skrevet 9. september 2006 William, syns det er litt pretensiøst, gitt Lukas, fint med k og ikke c, men ikke min favoritt Isak, ditto Ola, syns Ola er et enkelt og maskulint navn som både er sterkt og rampete på en gang, Passer til både gutter og menn. Klart norsk, men lett å få til på andre språk. Det er et "vanlig" navn, men ikke overbenyttet i senere generasjoner. Klart førstevalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 9. september 2006 #3 Del Skrevet 9. september 2006 Hei! Her kommer min rangering av navnene: 1. Lukas - Kjempefint! Et av mine favorittnavn, selv om jeg liker det best med c! 2. William - Også et av navnene på lista mi! Veldig fint! 3. Isak - Har ikke noe spesielt forhold til dette navnet. Misliker det ikke, men liker det ikke heller... 4. Ola - Personlig synes jeg dette er et forferdelig traust og kjedelig navn, men det er jo bare min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #4 Del Skrevet 9. september 2006 Isak - Absolutt det vakreste:) Ola - Søtt og stilig guttenavn! Lukas - Fint, men vanlig.. William - Liker det ikke så veldig godt Lykke til!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 9. september 2006 #5 Del Skrevet 9. september 2006 1) Ola! 2) Isak 3) William 4) Lukas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 9. september 2006 #6 Del Skrevet 9. september 2006 Isak Lukas William Ola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til Isak Skrevet 10. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 10. september 2006 Takk for innspill! Ønsker gjerne flere :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 10. september 2006 #8 Del Skrevet 10. september 2006 William- kjempefint,har tenkt på det selv hvis det blir gutt. Isak-også en favoritt. Lukas-minner meg litt om hesten i emil i lønneberget. Ola-er ikke fint synes jeg,minner meg om en gammel nabo av mamma som er en smule traus og kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 10. september 2006 #9 Del Skrevet 10. september 2006 1) Lukas 2) William 3) Isak 4) Ola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemammaen:) Skrevet 10. september 2006 #10 Del Skrevet 10. september 2006 isak william ola lukas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 10. september 2006 #11 Del Skrevet 10. september 2006 Ola. Tøft navn. Isak. Fint det. Lukas. Helt greit. William. Har desverre dårlige asossiasjoner. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #12 Del Skrevet 13. september 2006 4 veldig flotte navn. Liker best Ola, Isak og Lukas, men vet ikke hvilke av de jeg liker best.... kanskje Ola..... eller Lukas.... Det er ikke lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 14. september 2006 #13 Del Skrevet 14. september 2006 Ola - klart førstevalg, et enkelt, fint, solid navn William - tja, greit nok, litt 'too much' Isak - veldig poppis Lukas - hesten til Emil, veldig poppis, bibelsk navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. september 2006 #14 Del Skrevet 14. september 2006 Fire nydelige navn du har funnet frem til!! William er et av de navna jeg har begynt å like den siste tida. Liker det fremdeles best på engelsk, men fungerer greit i Norge også. Lukas er nydelig. Forbinder det med et rockeband her i Oslo, men det er også et veldig pent navn. Det er søtt og tøft på en gang, og passer på både en voksen og en liten baby. Isak er også veldig pent, og også et navn som man ikke vokser fra når man blir eldre. Ola er et tøft navn. Et navn i sjangeren "det enkle er ofte det beste". Ser for meg en snill rampegutt. Definitivt et navn man ikke vokser fra. Tror jeg ville valgt Lukas av disse, men alle navnene er veldig pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*We68* Skrevet 14. september 2006 #15 Del Skrevet 14. september 2006 Ola Isak William Lukas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå