Gå til innhold

dere som har testet pos med QR el en annen test som gir streker


j05-g07-fødeklar

Anbefalte innlegg

Jeg får strek med den er svak....kan se den tydelig altså men den blir aldri i nærheten av like sterk som kontrollstreken. Hvordan er fargen på deres pos streker????? Jeg fikk målt hcg nivå hos legen og det var såååå lavt for å være komt så langt som jeg var....7 +0 og et hcg nivå på 199.....Skal tilbake på mand men er så usikker på dette med tester. Kan de som har høyt hcg nivå i kroppen få sterkere streker på graviditetstester????

 

kan noen svare????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette vet jeg veldig lite om. Men uansett hvor svak den er så er man jo gravid, men du har jo att veldig lavt hcg nivå da. Men dette er det kun leger og sånt som kan hjelpe deg med. Sorry.. Skulle ønske jeg hadde ett svar til deg. Ikke noe moro å gå og lure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok New generation, det er to streker. Den tok jeg en dag etter at jeg tok Cb.. Jeg var vel 5 uker tror jeg. Den viste to sterke streker. De var så og si like sterke...

Men kanskje QR ikke er like sensitiv bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hcg på 199 på 7+0 er veldig lavt.. Er det lenge siden du testet? Kan du være kommet kortere? Jo mer hcg man har i kroppen, jo sterkere er teststreken, så hcg-nivået er nok grunnen til at du ikke får så sterke tester.

 

Skal du ta ny blodprøve seinere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet med QR og begge gangene var streken veldig svak i forhold til kontrollstreken. Første gangen kunne jeg nesten ikke se streken engang, den var ekstremt svak, andre gangen var den tydeligere.

 

Jeg hadde ikm enten dagen før, samme dag, eller dagen etter jeg testet første gang. Så ventet jeg to dager før jeg testet på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal til legen nå på mand. Nå er det 1,5 uke siden jeg testet pos første gang...strekene blir kanskje litt sterkere men det er jammen ikke mye.....Sist gang jeg gikk gravid hadde jeg ingen symptomer bortsett fra litt trøtt gjennom hele svangerskapet....Jeg har heller ikke nå noen symptomer....kanskje jeg rett og slett har lavt hcg nivå noe som igjen gir lite svangerskapssymptomer????? Uff det er jammen kjipt å gå sånn rundt å ikke vite....får håpe jeg får vite mer hos legen på mand. Kan han ta gyn.undersøkelse og se/kjenne om jeg er gravid ( uten ul)????

 

takk for svar alle sammen.......

 

dere må krysse fingrene for meg på mand. Vil så gjerne forbli her inne på 1.trim..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det bare er 1,5 uker siden du testet positiv kan det jo være at du bare er 5+0 nå! og da er ikk 199 så lavt :) man kan jo teste positivt fra 9 dager etter el, altså 3+2 :)

Legen vil sansynligvis kunne se/kjenne om du er gravid, men han vil ikke oppdage det uten ul dersom det er snakk om en ma eller bo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du HCg verdiene

 

Week mIU/mL hCG Level

 

First week 0 - 50

Second week 40 - 1,000

Third week 100 - 4,000

Fourth week 800 - 10,000

Five to Six 5,000-100,000

Seven to Eight 20,000-200,000

Nine to Twelve 10,000-200,000

2nd Trimester 8,000-50,000

3rd Timester 6,000-50,000

 

Du har nok bare kommet litt kortere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her kan du se bilde av min QR test, den tok jeg dagen før IKM ifølge meg selv, men i følge terminen jeg fikk av legen så burde jeg vært 6+1 da jeg testet.

 

http://pic3.piczo.com/ronjamarie/?g=18659212&cr=3

 

tok 2 veldig klare clear blue tester samme dagen. Ingen tvil om at det var + tegn på de.

Jeg testet med morgenurin på QR, men vanlig urin fra senere på dagen med CB testene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...