cicilie75 Skrevet 9. september 2006 #1 Del Skrevet 9. september 2006 Emma får snart en lillebror. Vi er litt uenige i navnevalg... Hva passer best/er finest? Aron eller Viktor er mest aktuelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelutte Skrevet 9. september 2006 #2 Del Skrevet 9. september 2006 Viktor var litt fint, synes jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urtete Skrevet 9. september 2006 #3 Del Skrevet 9. september 2006 Viktor ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. september 2006 #4 Del Skrevet 9. september 2006 Viktor, synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Aron er noe av det styggeste navnet jeg vet, Viktor er endel bedre =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinter1988 Skrevet 12. september 2006 #6 Del Skrevet 12. september 2006 viktor. enig men moren til tarzan aron er stygt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turbo Tarzan's mamma Skrevet 12. september 2006 #7 Del Skrevet 12. september 2006 Aron syns jeg passet best til Emma Emma & Aron +++++++ Emma & Viktor - - - - - - - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 12. september 2006 #8 Del Skrevet 12. september 2006 Viktor! Men foretrekker Victor tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 12. september 2006 #9 Del Skrevet 12. september 2006 Synes Aron passer best til Emma, men liker Viktor mye bedre enn Aron:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #10 Del Skrevet 14. september 2006 Syns begge navnene er fine, klassiske og maskuline! Stiller egentlig likt, så ta det du liker best uavhengig om det passer med Emma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #11 Del Skrevet 19. september 2006 Viktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
har en liten spire i magen min Skrevet 19. september 2006 #12 Del Skrevet 19. september 2006 Aron er kult :) Viktor er litt... 50 år, grått hår og... jau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #13 Del Skrevet 19. september 2006 Viktor, liker ikke aron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #14 Del Skrevet 20. september 2006 aron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #15 Del Skrevet 21. september 2006 Aron! Liker ikke Viktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #16 Del Skrevet 21. september 2006 nei, ikke aron!! Det er ikke fint. Viktor er kult!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 21. september 2006 #17 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg liker Aron veldig godt, tenker faktisk selv å kalle vår 6 dager gamle gutt for Aaron.. Uansett, lykke til med navnevalget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 22. september 2006 #18 Del Skrevet 22. september 2006 Hipp som happ, men ville gått for Aron! Litt mer spesielt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cicilie75 Skrevet 24. september 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg liker selv Aron bedre enn Viktor (samboerens favoritt). Men han mener det skal være AARON hvis det blir det navnet . Har dere bestemt dere for Aaron? Hva heter de andre barna? Vil gjerne ha et uvanlig navn denne gangen etter at Emma ble så populært... Noen andre som har synspunkter på Aaron? Folk forbinder det gjerne med Elvis Aaron eller Aaron Carter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
partyoffive Skrevet 24. september 2006 #20 Del Skrevet 24. september 2006 Selv bor jeg i Amerika, og jeg ville aldri kalt min sonn Aron - det er ett utrolig vanlig amrikansk navn. Oprinnelig er jeg ikke sikker paa om navnet er Engelsk eller Amerikansk, men det er fryktleig vanlig baade i England, Irland og ikke minst i Amerika. Passer kanskje ikke saa godt paa en norsk gutt synes jeg. Det blir som Melissa eller Jennifer for en jente, veldig amerikansk. Og staver du det Aaron (m/2 a'er) saa blir det jo uttalt helt feil! Saa Viktor synes jeg - absolutt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 24. september 2006 #21 Del Skrevet 24. september 2006 Aron var bror til Moses, og namnet har truleg vore i bruk i Noreg sidan kristninga.Temmeleg lenge, med andre ord. Bestemor mi sa, då ho høyrde om ein slektning av oss som har gitt sonene sin det namnet: "huff, endå eit slikt gammalt namn". Stavinga med to a-ar, derimot, er ei amerikanisme som har kome inn dei seinare åra. Dessutan er ho temmeleg misvisande, for, som Florida-mor påpeiker, skal to a-ar på norsk uttalast som å. Men dette hjelper kanskje ikkje HI noko særleg. Korkje Aron eller Viktor står på mi liste, men om eg måtte velje eitt av dei, hadde eg valt Aron. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå