Gå til innhold

Noen av dere som testet neg den dagen mensen skulle kommet?


Roselilje

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Jeg var veldig sikker på at det skulle klaffe for oss denne perioden (7.pp), men sitter nå og ser på en negativ test fra CB :( Vanligvis har jeg litt brujn utflod dagen før mens, men hittil har det ikke kommet noe, enda ikm er i dag. Tok derfor en test med morgenurin rundt åtte i morges, men den var altså negativ.

 

Pleier alltid å ha mens- smerter, og har kjent tydelig murring i korsryggen også denne gang. Likevel hadde jeg en tro på at jeg var gravid denne gangen.

 

Har noen av dere testet positivt først noen dager etter ikm? Blir veldig glad hvis noen svarer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tester ikke pos før 15 dager etter ikm og jeg testet annenhver dag....så du kan fremdeles være gravid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

 

Det rare er at i dag kjenner jeg ingen smerter i korsryggen lenger... Utfloden er helt blank nå, men var hvitere for 4-5 dager siden. Jeg skal forsøke å vente til neste helg med å teste igjen, hvis jeg ikke er så uheldig at mensen dukker opp. Tør nesten ikke å håpe at jeg er gravid, men har egentlig ikke noen grunn til at det ikke skulle klaffe denne gangen. Vi har jo hatt sex nesten annhver dag hele måneden;)

 

Lurer fælt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativt på dagen for IKM...og dagen etter... og dagen etter. SÅ kom endelig den etterlengtede streken på CB. Litt snodig var det at jeg hadde skikkelig på følelsen at jeg var gravid fordi jeg IKKE hadde de vanlige tegnene på en ventende mens (ømme bryster, mensmurringer osv...).

 

Ønsker lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg fremdeles har en sjanse:) Likevel er det mensmurringene som jeg hadde som gjør at jeg blir så usikker... Jeg har flere tester i skuffen, men har lovet meg selv å vente til neste helg med å teste.

 

Håper TR holder seg vekke! Takk for lykkeønskninger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...