Gå til innhold

merker ingenting?!


ANGEL81

Anbefalte innlegg

er snart i uke 6..men merker ingenting..annet enn at jeg føler at jeg er sulten hele tiden...ikke noe smerter i livmoren heller.. hatt ømme bryster..men ikke nå lenger...

får meg til å undre om jeg er gravid eller ikke?! :(..vil jo kjenne at ting holder på å skje..

hva med dere?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sist gang jeg gikk gravid følte jeg meg ikke gravid før jeg kom i 6 mnd...da beg magen å vokse...jeg hadde INGEN graviditetsymptomer bortsett fra at jeg var litt trøtt i beg.....så nyt at du ikke føler det gravid og uggen....det er nok av de som kjenner det altfor godt at det er gravid...(les:henger over doskåla)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

 

det er nok bare og nyte tiden..jeg er selv i uke 9 og har så og si ingen symptoner..litt ömme bryster nå og da bare.. så ikke vär redd. du er gravid!!! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker nesten ingenting jeg heller. Var ganske trøtt i begynnelsen, og ellers er jeg veldig sulten, men har lurt på flere ganger om jeg virkelig er gravid ;-)

Har begynt å få brunlig utflod i dag, som ikke var så festlig, men håper ikke det er farlig...

 

Er iallefall glad jeg slipper å være kvalm hele tiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente heller ingen ting i uke 5 eller 6. Og var litt bekymret over det. Kunne ønsker jeg ikke var det. For nå i uke 7 klarer jeg ikke å fungere normalt overhode. Prøvd alle råd jeg har funnet, men inget hjelper. Kvalmen og trøtt. Vær super happy for at du ikke får symptomene, eller bivirkninger som jeg snart vil kalle det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke merke så mye jeg eller..men er innmarig trøtt og reagerer på litt lukter.Hender jeg kjenner livmoren trekker seg sammens noog da.Men det er alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kommet til uke 6 i dag og merker heller ikke stort. Ikke spesielt sulten engang jeg! Men føler meg litt oppblåst, litt treg mage og litt ømme bryster. Ikke noe voldsomt noe av det, men føler nesten at jeg leter etter symptomer! Men ut fra hva andre skriver er det vel ikke uvanlig, og vår dose kommer nok:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...