Gå til innhold

Æsj, hostesaft er IKKE godt... :-(

Anbefalte innlegg

Tok to skjeer nå og det smaker muglet lakris... Yerk, men det skal jo vist hjelpe så da får vi håpe på det, gjorde susen da nr 2 satt i hvertfall. Er nok ende et stykke unna el, bare på dag 10 og el kommer som oftest ikke før dag 14-16 hos meg (opp til dag 19 på det lengste), hadde en negativ test nå også, men greit å begynne forberedelsene. Har også knasket innpå kalk og tranebær for å "forsure" miljøet der nede siden vi prøver litt ekstra på jente og dette vist nok skal hjelpe. I tillegg kommer zink og selen, men noen som vet hvorfor vi kvinner skal ta det? Greit nok med mannen, men vi? Noen flere triks dere vet om? Tar folat, omega3 og c-vitaminer også...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6255161-%C3%A6sj-hostesaft-er-ikke-godt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angående selen så kan mange som er uforklarelig barnløs skyldes mangel på selen... Sink er viktig for at det skal feste seg, og for imun forsvaret, som vitamin C. Selen virker best sammen med vitamin E. På apoteket kan du kjøpe selen med vitamin E.

Kan legge til at etter at mannen og jeg hadde tatt sink i 2 måneder ble sexlivet masse bedre. For sink hjelper på lysten også :-)

Se det ja! Dette kommer mannen til å bli glad for å høre, hehe... Er kjempespent nå på hvordan det vil gå, for vi har bare dette ene forsøket igjen nå for denne gang og to har spådd med graviditet uavhengig av hverandre, samme kjønn (jente) så de også, så krysser alt jeg har av fingre og tær!!! For deg også, er såååååå spent på dine vegne, har fulgt litt ekstra med deg :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...