Missili Skrevet 9. september 2006 #1 Del Skrevet 9. september 2006 Plutselig er alle symptomene mine borte... Huff blir litt redd nå. er 10+1 i dag.Noen andre som har opplevd dette? Burde jeg kontakte jm/lege? Vil jo gjærne vite om alt er i orden.. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi med to gutter + spire Skrevet 9. september 2006 #2 Del Skrevet 9. september 2006 Hei! Opplevde det samme som deg for litt over en uke siden! er nå 11 uker på vei! Ringte legen helt hysterisk! Hun sa at det var ingen ting å bekymre seg for! Dette er helt normalt, og man burde bare være gla for å slippe å være kvalm osv....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 9. september 2006 #3 Del Skrevet 9. september 2006 Du kan nok slappe av. Opplevde det samme på mandag, og på UL på tirsdag var alt i sin skjønneste orden:) (jeg fikk UL pga at jeg har hatt andre komplikasjoner tidligere, og de ville ikke legge unødig press på meg denne gangen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå