Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg å tyde charten min? Lagt til adressen her.

Anbefalte innlegg

http://www.fertilityfriend.com/home/15af43

Begynte å tempe denne pp. Skjønner ikke hvorfor jeg hadde el-slim på dag 12, og tempen ikke har steget enda??? er nå på dag 18. Så blir litt redd jeg ikke har el i det hele tatt, men har hatt el-smerter da. Sterke også! Trodde tempen steg rett etter pos.el test?!

Jeg har en syklus på 28-31dager. Hadde litt el-slim (som jeg kunne trekke laaangt, og første gang jeg oppdaget den) på dag 12. Det var veldig lite og har ikke merket den siden. Har kun merket at jeg har vært litt våt og glatt.

Bruker å ha pos. el test ca dag 14-16. Den positive el-testen jeg fikk på dag 16, var svakere enn kontollstreken, men den var like sterk hele streken, og den vistes godt! Skrev den på, for jeg til vanlig bruker å få en positiv test dagen etter. Trodde jeg dagen etter skulle få en positiv el-test, men gjorde ikke det!!!

Fortsetter under...

Ser ikke ut som om du har hatt el enda. Men siden tempen stiger dagen etter el så vet man ikke om du har det idag da. El slim kan man godt få en uke før el. Ser du fikk pos el test ett par dager siden, da skal el være idag eller imorra. Blir spennende å se. Bare fortsett med kos dere til tempen har steget.

Tusen takk for hjelpen Kirsty!!!! =) Trodde tempen steg rett etter pos. el test jeg =) Da får vi fortsette med kosingen noen dager til. :-) Det tar virkelig på så mange dager med sex rett etter hverandre, men vel verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...