ivf-79 Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Det lurer jeg veldig på Og er det noen som vet hva det kommer av ?
Gjest Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Aner ikke hva det kommer av, men har sett flere her skrive at de bruker Magnesiumtabletter mot det. Fåes sikkert på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Banan hjelper også de inneholde magnesium.
Teddy Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Hei på deg! Vet hva det er og det er noe kjipe greier. Har urolig kropp, spesielt om natten, får ikke sove pga det. Det har blitt litt bedre etter jeg begynte å a vitaminer for gravide. De inneholder det meste, inkl magnesium. fikk også tips om vitamin B Total av en venninne, hun hadde det på samme måten. Så jeg tar det i tillegg til multivitaminene. Lykke til! klem
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 matvarer som inneholder magnnesium (er ikke tillhenger av kosttillskudd) i tillegg hjelper en liten gåtur om kvelden med påfølgende god utstrekking....
mammafor2gang Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Elastiske strømper (kjøpes på f.eks apotek) hjelper på sirkulasjonen, kan ha effekt hvis du sitter/går mye.... Så unngår man i tillegg åreknuter som vi desverre er utsatt for!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå