♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Jeg har vært innom så mange ganger og prøvd å få noe svar...:/ Men ikke noe hittil desverre... Har termin om to uker, 24. september altså og vil så gjerne vite om noen kan se når jeg kommer til å føde!!!???? Er selv født 01.06.83 og samboer 10.11.83 om dere trenger å vite det... PLEASE noen som kan svare????? hadde vært så moro og hørt hva dere tror...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Skal prøve jeg! Men vi har det litt travelt her inne ser du, ikke personlig når du ikke får svar;) Men det kan sikkert hjelpe å spørre etter navn på dem som spår...personlig synes jeg det er verre å overse dem som spør etter meg direkte, da;) Men okay (husk at jeg er fersk, da...) Får inn at den lille kommer nokså nært terminen, og kanskje en dag eller to etter? Rundt den 26... Blir jo spennende dette, da! Du får ha masse lykke til, du er jo heldig som bare går og venter!! *klem*
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 9. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2006 Takk for svar!!! Nå ble jeg glad! Noen flere som har lyst å prøve..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå