Gjest Skrevet 9. september 2006 #1 Del Skrevet 9. september 2006 Kan dere vær så snill rangere disse og gjerne komme med noen meninger ! På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 9. september 2006 #2 Del Skrevet 9. september 2006 Mathias Oliver Andreas Adrian De to øverste liker jeg veldig godt. De to nederste syns jeg er litt kjedelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cicilie75 Skrevet 9. september 2006 #3 Del Skrevet 9. september 2006 Oliver og Mathias er nydelige navn!!! Venter en gutt selv, men de navna er allerede "tatt" av nærmeste venner/familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma Brumm Skrevet 9. september 2006 #4 Del Skrevet 9. september 2006 Oliver og Mathias er finest synes jeg! Delt første plass. 3. Adrian 4.Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neverstill Skrevet 9. september 2006 #5 Del Skrevet 9. september 2006 adrian og andreas er for kjedelig.. oliver er pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 10. september 2006 #6 Del Skrevet 10. september 2006 1) Mathias - kjempefint! 2) Oliver - fint 3) Andreas - helt ok, litt kjedelig 4) Adrian - tja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. september 2006 #7 Del Skrevet 10. september 2006 Takk for alle svar! Men får nok ikke lura med samboen på mathias.. irriterende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå