Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Har plutselig blitt totalt hjelpeløs! Klarer ikke å komme meg ut av sengen på egenhånd engang... ikke få på meg trusa heller. Noen som vet hva som hjelper? Kan da ikke ligge sånn i 3 uker til?!
gammel røy Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Hei, Kan kanskje ikke hjelpe, men kanskje komme med litt trøst. Hadde skikkelig BL når jeg var rundt på butikker for et par uker siden, kunne til slutt ikke gå... Måtte ha hjelp for å reise meg etc. Varte noen dager (akkurat som når man får kink i ryggen, om du skjønner hva jeg mener), men etter hvile var jeg nesten helt fin i en hel uke, før det samme skjedde igjen. Begynner nå igjen å komme meg. så det er håp, du blir ikke nødvendigvis bare værre og værre.... Jeg har mest vondt på høyre side ved skambeinet/lysken, og jeg har funnet ut at jeg ikke har vondt når jeg sykler (dersom setet er stilt lavt og jeg ikke står og sykler). Syklet litt i går- for en lettelse. Følte meg som et menneske igjen, kunne komme meg rundt. Innbiller meg at jeg kommer meg fortere når jeg får beveget meg litt uten smerter. Men det å gå er noe jeg helst vil gjøre så lite som mulig av....går med korte skritt , setter meg opp med bena samlet etc som legen anbefaler, men disse tingene gjør man jo helt naturlig av seg selv når det gjør vondt- trenger ikke noen lege for å finne det ut. Lykke til. du kan få behandling hos fysiot. eller kiropraktor. snakk med legen.
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 9. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2006 Hei! Takk for svar... det var virkelig et lyspunkt at jeg kanskje blir bedre! Jeg har nemlig en liten sønn på 1 år og ta meg av... Tilfeldigvis er det helg nå, så pappaen er hjemme, men det er han jo ikke til uka! Det er likosm min hovedbekymring. Trasig! Håper jeg får time til fysio da.. kanskje det kan hjelpe! Har så lyst å gå tur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gleeeeeder meg til det går an igjen..=9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå