Gå til innhold

Fatt mot,kjære medsøstre! Min historie.Les de som vil:)))) (langt)

Anbefalte innlegg

Kjære dere!

Nå når jeg endelig er blitt gravid,så tenkte jeg at jeg ville skrive litt om meg og min historie frem til den herlige positive testen=)

I alle de månedene jeg selv håpet på at testen skulle bli pos.,så syntes jeg det var litt befriende og oppmuntrende å lese om de som ble gravide etter veeeelig mange pp.

Jeg testet positivt på mandag morgen-den dagen vi skulle på utredning!!!Slå den:)))

Jeg er 33 år og nå gravid for første gang.I mai-05 så bestemte

vi oss for at tiden nå var inne for babymaking.

Jeg er snart ferdig jurist og han er vel etablert innen sitt fagfelt:)

Vi trodde jo seff at dette bare skulle ta en måned eller to,så var jeg gravid..men den gang ei.Særlig var troen min sterk siden jeg alltid har vært i god fys.form,slank,trent jevnlig,spiser sunn og næringsrik mat,aldri har røyket m.m.

Så tiden gikk.Til tider var frustrasjonen i overkant,men det gikk i bølger.

Så i mars så henviste min fastlege oss til utredning for å sjekke dette ut.I sommer avla mannen min sædprøve på Riksen(he-he-dette syntes han var en litt spesiell erfaring).Jeg tok prog.blodprøver og begynte temp.måling hver morgen kl.7.00.

Men troen på at jeg skulle bli gravid innen denne sommeren var over,var ikke lenger den sterkeste.Allikevel så var det en deilig følelse å vite at nå var det hjelp å få-om det så ville ta 1-2 år til.

Vi ble satt opp på 1.utredningstime begge to mandag 4.9 og så frem til det.Vi dro på hytta forrige helg og rev det gamle badet.Koste oss.Søndag avsluttet vi med en golfrunde-uvitende om hva som var skjedd denne syklusen;)

Symptomer:

Jeg kjente overhodet ingen forskjell fra PMS`n.Puppene hadde vært ømme akkurat som vanlig den siste uken før mens,så alt var i"mens-rute".Begge morgentempingene på hytta viste stabil høy temp.,men