Gå til innhold

*******Skravletråd for uke 38 jentene^*******(ny 8.sept)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Diskuterte litt med en venninne her i går om hvor rart det egentlig er at det faktisk finnes så mange folk på jordkloden dersom det stemmer at den høyeste prosenten for å bli gravid i løpet av en syklus er på litt over 17 %... Er ikke det merkelig?? Snakk om flaks liksom...

Ja det der er faktisk merkelig. Vet om flere one night stands som det har blitt baby av. Og da har vedkommende til og med vært full!!! Og en veninde av meg glemte EN p-pille, og har i dag en datter på tre år. Hva er oddsen for det liksom???

Hei alle sammen!

Fant hele 3 skravletråder for uke 38, men vi finner vel ut av det ;)

Jeg har hatt en skikkelig drittdag :( Er sur og utilpass og har det rett og slett ikke helt bra. Føler at TR kommer, og det skal hun ikke før neste uke.

Har ingen symptomer som jeg kan skryte av, men fant ut en ganske morsom ting i går (noen av dere har kanskje sett det før) men når jeg la inn siste IKM dato i terminkalkulatoren, så kom terminen på bursdagen min! Tror det er det nærmeste jeg har kommet et symptom så langt. Er endelig hjemme etter en laaang og kjedelig dag på Blindern, så jeg håper kvelden blir myyye bedre.

Annonse

Jeg synes det var et kjempegodt symptom jeg tina, at termindato er på bursdagen din :)

Jeg har også et symptom : dato for siste mens er vår bryllupsdag.....

Altså startet svangerskapet på bryllupsdagen vår...he.he

Hei, hei, jeg er også med i uke 38-gjengen. EL ca. 6. sept, venter mens (eller forhåpentligvis ikke) neste onsdag.

Ingen symptomer, men det er vel uansett for tidlig?

Oppdaget nylig denne siden, kommer til å titte innom oftere nå.

Har "prøvd" (uten å være kjempeaktiv) i 6 mnd.

Ja, det er håp for oss denne måneden altså :P

Jeg tar også omega 3 og folat hver dag. Tenkte å begynne med ekstra multivitaminer når jeg blir gravid (altså neste uke!) ellers så passer jeg på å variere kostholdet og spise masse grønnsaker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...