TussiLussi Skrevet 9. september 2006 #1 Del Skrevet 9. september 2006 Det gikk galt med meg - en MA, og måtte flytte tilbake til bli gravid. Litt kjedelig da jeg heller skulle flytte over til 2. trimester på mandag... men slikt skjer :-) HAdde full utskrapning med narkose og har ikke hatt vondt eller noe. Begynte å blø som en vanlig TR, og skjønte at det var gått galt da. Spiren der inne var ikke mer en 15 mm. Er med godt mot - og håper verden smiler til oss med en ny spire snart :-) Masse lykke til videre til dere alle !!! Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. september 2006 #2 Del Skrevet 9. september 2006 Å, så trist å høre... Ord blir litt fattige når jeg skal svare deg men... Godt at du tar det "med fatning", og allerede er klar for å prøve på ny. Lykke til videre-klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. september 2006 #3 Del Skrevet 9. september 2006 Utrolig trist å høre. Stå på og ikke gi deg. Lyke til ;O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~¤April baby¤~~ Skrevet 9. september 2006 #4 Del Skrevet 9. september 2006 Å nei så leit. Naturens gang er merkelig,håper dere får til en ny spire snart,og kommer fort tilbake til oss. ;-) Lykke til. klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 9. september 2006 #5 Del Skrevet 9. september 2006 Dette var trist! Vil ønske deg lykke til videre, og håper du snart er over i 1. tri igjen. *trøsteklemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå