Gå til innhold

Off, sååå syyyyk!!!!!=/

Anbefalte innlegg

(varsku her, syteinnlegg!!)

Ja syk ja!! våkna i morges her at jeg hadde 'bæsja' i senga!! uuuuuæææææ!! :s Om jeg kan kalle det det da.. Skikkelig diarè altså. Har jo vært dålig i magen før, men SÅ "vått" vet jeg jammen ikke om jeg har opplevd. Nå har jeg rent på do et par timer, og det blir ikke bedre. Når jeg kjenner det kommer, må jeg bare springe!! Men jeg har ikke kasta opp enda!!

Men når jeg gulper, så smaker det oppkast. *blæh*

Stakkar sambo ble vekt brått idag gitt..så mens jeg sprang på do, så begynte snille kjærestn min å skifte på senga. Men vet å stille opp når det trengs:) Han som ikke takler slike ting. ;)

Jeg som har arbeidshelg tilogmed. Blir nok ikke arbeid idag da!!

Beklager alle detajer!!=//

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6253488-off-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-syyyyk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff..dakar...ikke gøy med sånn nei...kjenner veldig godt til det selv.....perioder da alt renner igjennom jeg..(sensitiv for vissematsorter, men ikke allergi) Det er sååå kjipt..har unngått søl i senga heldigivs...men vært nære på noen ganger ja:)

GOD bedring:)

Takk for det!:)

Foreløpig har det ikke blitt bedre. At det ikke skal bli tomt snart da.. utrolig hva kroppen samler på!:P

Men jeg fikk ringt jobben, og håper de finner noen andre. Hvis ikke må jeg komme uansett (vet hvordan det blir med for lite folk på jobb..)

Det positive er jo at jeg kan sitte her å bimme hele dagen!:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...