Gå til innhold

Da er jeg tilbake til dere !

Anbefalte innlegg

HEi !

Trivdes godt her inne smamen med dere - men ikke så mye at jeg hadde lyst å komme tilbake da....

Hoppet over til 1.trimester og hadde 4 dager igjen før jeg skulle til 2.trimester da det gikk galt...

Jeg begynte å blø på torsdag, ble sendt på UL og der konstanterte man et dødt foster på ca 7-8 uker. Dvs at det kanskje har ligget der dødt noen uker :-(

Ble lagt inn for utskrapning med full narkose på torsdagskvelden og kom hjem igjen samme kveld.

Har ikke hatt vondt, er ikke så veldig lei meg, og er klar for nytt forsøk !!!

Med dette mener jeg at en slik MA ikke kom helt overraskende, og jeg ble litt lettet for å få gjort det unna da jeg skjønte at fosteret ikke hang med på ferden - det var bare 1.5 cm.... og jeg i slutten av 12 svangerskapsuke....

Vi snakker mye om det her hjemme, min kjære er nok lettet over at jeg ikke har knekt sammen, samt at han er lettet over at naturen går sin gang når noe er galt... han har litt skrekken for å få et multihandikppet barn tror jeg.

Barna ( 4 og 6 år) har fått forklart at fosteret sluttet å vokse fordi noe var ødelagt, og at dette er noe som kan skje inne i magen før det blir en ordentlig baby av det lille frøet. De taklet dette fint, har fått masse oppmerksohet på dem og ikke så mye sånn stakkars oss greier :-)

Eldstejenta lurer fælt på om vi kan få en ny en, og da sier vi jo som sant er, at vi også har jo lyst til det :-)

Så da er det bare å gå over til prøvefasen igjen da.

Er det noen "slitere" igjen fra siste jeg var innom ( april til juli) ???

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6253438-da-er-jeg-tilbake-til-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fortsatt her jeg da. En av oss slitere ihvertfall.

Synd å høre at det gikk galt, men flott at du tar det så bra og er klar for en ny runde med prøving. Satser på at det sitter en ny spire fort.

Lykke til!

Hei

Trist å høre om MAèn din - men høres ut som du takler det veldig bra synes jeg . Er jo ingenting i veien for å starte rett på igjen, selv om mange leger anbefaler en mens først. De fleste sier jo at dette kun er for lettere terminberegning, noen sier det er fordi slimhinnene må "renses" og bli brukbare igjen ...Man er klar når man er klar :)

Jeg er her igjen, har byttet nick - het Spartacus (i april-juni).

Hadde også MA og utskrapning i uke 10 (fosteret hadde vært dødt siden ca 7-8 hos meg og).

Har blitt gravid på første forsøk to ganger før, nå er jeg i 2.pp

- hadde faktisk EL igår ...hihi...spennende

Klem til deg også - kjekt å se deg igjen her, selv om du ikke skulle vært her

Jeg er her fortsatt! Trist å høre at du mistet...Unner INGEN den opplevelsen. Hadde selv MA i mai og enkelte dager sliter jeg tungt med det ennå...Men: høres ut som du er klar igjen og det er flott!! Ønsker deg masse lykke til!!

Klem,

Hei!

Jeg husker deg, men du husker nok ikke meg.

Jeg har vært prøver i snart ett år, og er mye her på bim. Jeg skriver imidlertid ikke så mange innlegg. Jeg er mest en leser.

Synd at du måtte komme tilbake til oss, men du er selvfølgelig hjertelig velkommen.

(Ser at jeg må oppdatere nicket mitt, skal være 10pp nå..)

Annonse

Dette var virkelig trist å høre. Men er glad du ikke har mista motet og er klar for å prøve igjen. Håper du ikke må være her så lenge da, og at spiren klorer seg fast neste gang!!

Sender deg en stor klem!!!

Nei, så triste nyheter.. :o(

Du er en av de første jeg husker fra forumet (jeg har vært her fra mai), og jeg syntes det var så koselig når det klaffet for deg. Det er så trist når slike ting skjer, og du hadde jo gått så langt i svangerskapet også.

Håper du slipper å vente lenge på en ny spire, men det skal bli veldig koselig å dele ventetiden med deg igjen!

Velkommen tilbake, og lykke til med prøvinga! :o)

HEI !

Morsomt å se kjente nick... nei, det mente jeg ikke !! Dere skulle alle ha vandret videre - selvfølgelig, men da kan vi jo bruke litt tid sammen her inne i ventetiden da :-)

Noen med erfaring fra SA/MA - når er man "igang igjen"???

Jeg er heeelt klar, jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...