Gå til innhold

Mens-smerter... murringer i natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere :)

Jeg er i uke 34. I natt har jeg våknet mange ganger av verking i mage og rygg. Ikke kjempe kraftig.. ubehagelig bare, slik at jeg våknet. Sovnet igjen med en gang.. våknet vel opp en seks ganger i natt tenker jeg.

Men hva er det det er?

Er det vonde kynnere?

Er det falske rier?

Er det det samme? :)

Eller er det det dere kaller modning?

Denne verkingen kan vel fortsette lenge den? Det er ikke så at den er ett signal på at det snart skjer noe? Håper jo at hun skal ligge i magen litt til da :) Men det er ikke så at en burde sjekke ut dette medd føden? Dette er helt normalt og jeg kan bare ta det med ro?

Ha en fin dag alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det sånn en natt i uke 32, ganske vondt og kraftig, men ikke veldig..

Endte opp med å ringe, det var veldig greit. De bestemte seg til slutt for å ta en sjekk, men det viste seg bare å være kynnere (sånn kan de visst også være!) Likevel mente de det var greit jeg ringte sånn for sikkerhets skyld.

Har du hatt sex kvelden før er det lettere at sånt skjer. Kynnere er vel en slags modning, og den prosessen foregår jo over lang tid. Hvis de ikke holder opp nå eller du føler deg usikker, ring og spør!

Skrevet

guita...

Hei. Hadde disse smertene i natt.. og litt natten før det. Synes jeg kan kjenne antydninger til det nå etter at jeg har stått opp.. men ikke like vonde, ikke like merkbare. Og har bare kjent det en gang eller to.

Fortsetter det utover dagen burde jeg kanskje ringe. Bare for å berolige meg selv om at det ikke er noe på gang. Er jo litt redd for at det foregår en modning der nå som jeg ikke vil ha helt ennå.

Hadde ikke hatt sex hverken i går kveld eller kvelden før det.

Bra det bare var kynnere hos deg da :)

Noen flere som vet noe om dette?

Skrevet

hei lurer på det samme som deg.

Våknet med kjempe smerter som varte rundt ett minutti natt. Tenkte hjelp nå skjer det noe. Er 35+4 . Tror Det var vonde kynnere./ maserie?? Jeg vet ikke? Hos meg er hodet festet. og jeg er 2 gangs. Den sterke smerten ga seg etter det. har bare hatt små mensmurringer senere i natt og i dag.

Lurer på om dette er mase rier eller om det skjer noe snart.

Kjente litt mindre liv i går også.

Noen som kan hjelpe oss med svar.(

( forrige gang skjedde ting så fort at jeg ikke har noe å sammenligne med)

Skrevet

Hallo!

Jeg har også hatt urolig natt med masse kynnere-tror jeg. Startet allerede i går på dagen.(etter husvask!) Magen va hard og det kjentes ubehagelig. På kvelden gikk jeg en liten tur forsiktig.Tenkte det kanskje hjelper å slappe av litt. Gikk bra den ene veien men litt problematisk på vei hjem. Va mye smerter og måtte stoppe opp innimellom. Hele natt har jeg hatt hard mage og en stund trodde jeg nesten det va noe regelmessighet i kynnerne men ikke så godt å vite. Va en del våken tross at smertene va ikke så ille og jeg kjente ingenting i ryggen. Ikke så lett dette . Nå føler jeg at ting ha roet seg mer ned. Ungen bevæger seg og sparker som vanlig.

Tenker allikevel at det kanskje beste å bakke sykehusbaggen klart - en vet jo allldrig ka tid det starter å skjer mer ting. Er på uke 35++

Skrevet

Hatt det litt sånn jeg også (er i uke 34) ikke direkte vondt, men litt ubehagelig. Det føles nesten som om hodet fester seg. MEN sånn hadde jeg det også med poden, og på han festet ikke hodet seg før vannet gikk og jeg var i fødsel. (9 dager over tiden). Så lenge det ikke øker på så er det nok normalt, men du kan jo ringe opp på føden og spørre.

Falske rier og kynnere er det samme. Forskjellen på skikkelig rier og kynnere er at riser sitter langt mer i ryggen enn kynnere gjør. Jeg har utrolig mye kynnre, men er helt sikker på at det bare er det da rier er mer som i ryggen.

Skrevet

Jeg er uke 37 + 5..

Har hatt sånne "murringer" i et par uker, men de siste dagene så har dem tatt litt tak bak i korsryggen og nedover mot lysken.. Ikke sånn at det gjør vondt, men bare ubehagelig!

Så her er jeg iallefall i gang med å pakke sykehusbaggen, selvom jeg regner med at det går en tre uker til iallefall hehe!

Skrevet

HI her.. :)

Høres ut som om dette er ganske normalt da. Er vel bare det at kroppen min jobber litt om natten. At den forbereder seg til fødsel. Men, at det nødvendigvis ikke skjer i nermeste fremtid :)

Har ikke kjent disse smertene mer enn ett par ganger i løpet av dagen. Kjenner jeg masse igjen i natt, ringer jeg til føden bare for å sjekke. Men, det stresser meg ikke så mye nå i hvert fall :)

Takk jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...