Gå til innhold

over for denne gang...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære vivi .

Dette var virkelig trist ! Ord blir også fattige når slike ting skjer..Jeg håpet virkelig for dere,og jeg kan tenke meg hvor vondt du har det nå som håpet brast hos deg.Jeg håper virkelig at vivimannen er god mot deg nå,og tar vare på deg.Du trenger ham virkelig nå !

Jeg husker ikke hvor langt dere var kommet på vei i ivf prosessen,ei heller hvor dere holder til og prøver.Men jeg håper inderlig at dere har flere forsøk å gå på.

Trøsteklem fra vilsågjerne.

Kjære kjære deg!

Dette var forferdelig trist! Trodde som deg at dere skulle lykkes nå.

Håper du klarer å komme deg gjennom dagene, og at du en dag klarer å finne noe positivt rundt deg. Dette var skikkelig nedtur, og jeg føler virkelig med deg! Skikkelig urettferdig!!!

*kjempestor klem*

Stakkars! Det var veldig trist å høre.....

Har selv nettopp fått bevis for at vi ikke fikk det til denne gangen heller, selv om vi kun har prøvd med Pergo. Men skuffelsen er alltid stor.

Blir allikevel stadig overrasket over hvor fort jeg gjenvinner optimismen, - håper du også har den evnen, og forsøker på nytt! Jeg har også hørt om dem som har klart det på egenhånd etter et mislykket IVF-forsøk. Ta noen avslappende dager for å hente dere litt inn igjen, så kan dere kanskje få nytt mot?!

Trøsteklem

Annonse

Takk for alle trøsteord og klemmer. Har ikke ringt klinikken og gitt beskjed enda, men får vel gjøre det til uka. Så får vi se om de har gitt meg opp eller om vi prøver en siste gang før/etter jul..

Kommer snart innom sidene igjen, når energien og optimismen stiger igjen.

Tvi, tvi alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...