Gå til innhold

Noen som er våkne??

ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ

Anbefalte innlegg

Har hatt besøk av noen venner vi, som nettopp reiste hjem! Å sambo skal opp igjen om 1,5 time, har nettopp lagt seg.. så jeg lovte å sitte oppe til kl 5, sånn at jeg fikk han opp! :o) GUUUUUUD så snill jeg er!

!.5 time kan virke ganske lenge når man er trøtt!!

Men hva gjør jeg ikke for prinsen min!

Flere som er våkne her da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6252914-noen-som-er-v%C3%A5kne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

slutter du 6? Jeg sitter oppe for å vekke sambo jeg..:o)

Vi har hatt besøk av noen venner frem til kl 3, også skal sambo opp kl 5! På trening med hunden vår, derfor lovte jeg å sitte oppe, sånn at jeg får han opp av sofaen til da! :o) Så nå ligger han å snorker ved siden av meg! Søte snille sambo min! :o) Men må si jeg gleder meg til jeg kan legge meg da.. så fort han reiser! *gjeeesp*

Annonse

Ja det er deilig det! Jeg får ligge å vente på at min kjære kommer hjem å kryper inn under dyna mi jeg da.. regner med han blir borte 2-3 timer! Så jeg ligger nok å sover søtt når han kommer tilbake! Men nå skal jeg snart vekke han.. 7min! Syns tiden har gått fort jeg.. :P

Håper resten av nattevakten din går greit da.. Så får dy skybde deg hjem til din kjære etterpå!

nattakos fra

Hehe.. Resten av nattevakta flyr som regel veldig fort.. Bare første delen som går veeeeldig sakte... Fra halv seks og utover er det fullt kjør, så jeg får prøve og gjøre noen oppgaver i teori om utrykningskjøring nå mens jeg kan.. Skal bli skikkelig godt og sove.. skal på jobb igjen til natta også... Og det er jo så styggmørkt ute.... :(

Sov godt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...