Gå til innhold

Oktober: Lammeskinn

Anbefalte innlegg

Hva koster et lammeskinn som kan vaskes? Jeg fant et billig et på IKEA, men det kunne ikke vaskes. Så kom jeg over et på en designbutikk til $98 (ca.650kr) som kunne vaskes. Høres dette ut som en riktig pris, eller kan man finne billigere i Norge (må da få mamma til å kjøpe for meg, ettersom jeg bor i USA).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6252881-oktober-lammeskinn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,i Norge finner du mye billigere.

Her på Simo butikken koster de 399,- og er ofte på tilbud til 299,-

Det er selvrensende,men kjøper man lanolin olje så kan man vaske det. Noen vasker de med Milo såpe også,men det er ikke helt anbefalt.

Annonse

Bestemora til nurket vårt har kjøpt lammeskinn hos Storken. Nyyydelig korthåret, hvitt lammeskinn som er importert fra New Zealand. Koster 350 el 399. Anbefaler dette på det sterkeste! Har en niese som også har dette. Hun drar det med seg over alt. MÅ ha med "tosen" sin :) De langhårete, honningfargete er ikke noe særlig for babyen å sove i. Det er iallefall viktig at skinnet ikke er syntetisk (dvs kunstig fremstilt) for da er vitsen borte.

De som er hvite er ofte bleket, og det er ikke bra har jeg hørt. De som er gule er ubehandlet og kan som oftest vaskes. Sjekk litt ut før du kjøper, det står som regel på skinnet om det kan vaskes!!

Lykke til med lammeskinnskjøp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...