Gå til innhold

Føler meg ensom....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har igjen 2 uker til termin...lenge synset jeg. har gått 100% sjukmeldt siden slutten på april. Har en datter som holder meg ilive, men savner samboeren min....

Greit nok at han tilbringer mye tid i huset som vi pusser opp,men skulle ønske han kunne være litt sammen med meg også på kveldene.

Når han ikkje er i huset så er det om og gjere å komme seg ut sammen med kompiser el. på båttur. Alt handler om han...

Og ikkje minst han er et typisk b menneske og liker å sove lenge om morgen. Så og sei aldri han som står opp om morgen me dattra si.

Kunne tenkt meg at han hadde litt sympati for meg.

Er det jeg som er kravstor....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det er du ikke! Høygravid og sliten med en liten datter i tillegg. Skulle hatt et tupp i leggen, samboeren din. Det minste vi har krav på, er kos og kjærlighet. Vi trenger det jo sånn i denne tiden.

Og anerkjennelse for at vi faktisk bærer frem et lite nurk. Det er jo faktisk litt av en jobb. Har du snakket med ham om det? Måtte " vekke" min samboer litt...det hjalp det.

Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener. Føler meg rimelig ensom til tider jeg også. Samboern min jobber en del om natten og en del på dagen. Så han sover lenge om dagen. Vi har en datter på 1 1/2 år som krever sitt av meg så jeg er rimelig slitn i tillegg. Når samboern endelig har tid til meg----trodde jeg så finner han alltid på no å gjøre.

Skal nok ha en prat med han om ikke så alt for lenge ja.

Jeg synes ikke u er så kravstor. Je har hvertfall ful forståelse for deg.

Skrevet

Det hadde jeg aldri funnet meg i. Selv om han jobber og i tillegg jobber med oppussing, så går jo du høygravid i tillegg til fulldagsjobb med en liten datter..... Synes han burde prioritere deg høyere. Snakk med han om det, si hvordan du har det og hva du føler.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...