Gå til innhold

Jeg er så glad i deg... (litt lang)...

Anbefalte innlegg

lille nurket mitt.

Ikke vet jeg hvem du er eller hva.

Men jeg vet HVOR, for det vises mer og mer for hver dag som går.

Jeg kjenner de deilige små sparkene og dultene dine i magen min, hver gang du finner det for godt til å lee på deg.

Det er litt som om du gir meg en dult for å si. "Ja, jeg er her i dag også" :) og jeg kjenner at jeg er så glad i deg, selv om du til tider tråkker på blæra mi som om du skulle få medalje for det, eller holder meg våken både en og to timer etter dobesøk om natta.

Jeg kjenner deg ikke, og det skremmer meg litt når jeg tenker på fremtiden, men allikevel så er jeg så grenseløst glad i deg.

Ingenting i verden opptar meg mere enn det du gjør.

At det går an. Å glede seg så mye til å se deg, å holde deg, kjenne lukten av deg og å ta seg av deg, å elske deg, lille nurket mitt. Jeg lengter rett å slett etter deg, og jeg har ikke engang truffet deg ennå. Bare vet at du er der.

Lille vennen min.

Det er så mye jeg ikke kan eller vet om deg, men en ting skal du vite.

Når du endelig er ferdig og klar til å møte verden utenfor, så har du en mamma og en pappa som er så uendelig glade i deg, og som vil gjøre alt for at du skal ha det så godt som mulig... alltid.

Det er så mye jeg vil si deg, men i mangel av ord klarer jeg ikke beskrive alt jeg føler, bortsett fra dette.

Jeg er så veldig, veldig glad i deg lille vennen min,

tenk at noe så fantastisk skulle hende meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6252612-jeg-er-s%C3%A5-glad-i-deg-litt-lang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å bærre vent tel ongen kommer ut... har ei frøken på litt over to år nu... e ny førelska kvær dag... e heilt uturlig... ha funnet ut at livet vårres mått ha vært skikkelig kjipt før ho kom tel verden...

Lykken i livet e onga spørr du mæ :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...